Ohhh, Penattttnyaaaaaaaaaaaaa Puasaaaaaaaa...!

August 05, 2011



Mengada...! Dia pulak yang terlebih-lebih penatttt... Tido aje memanjangggg!!!

You Might Also Like

28 Comments

  1. ajak dia berbukak skali la tu.haha

    ReplyDelete
  2. kemain lagi dia!!! mengalahkan orang puasa...hahahah

    ReplyDelete
  3. haha same lah mcm kucing my si noti tu punnnn

    ReplyDelete
  4. haha. sedap je dia tidur. nnti bleh la terawih pnjg..:D

    ReplyDelete
  5. kucing memang. puasa ke tak puasa ke. mest nk tido je kejenye. mencik mencik! haha

    ReplyDelete
  6. ahahaha :D comeyy si kucing tu :) eh, awk org bintulu ke ? sy org miri ;D

    ReplyDelete
  7. cantiknya header sunah sakura..
    anyway,kucing tu shomel...

    ReplyDelete
  8. Cam first day of Ramadhan... siap tido ngn kucing skatil bab roomate x da ari tue... bukan bermaksud selalunye tido ngan rumate sekatil... =)

    ReplyDelete
  9. kikikiki
    ittew nak rehat la mama
    mama ni asek nak marah ittew jek
    hehehehe=p
    camat buke akak!

    ReplyDelete
  10. tuan dia tak bagi makan tuh.tu yang penat.

    ReplyDelete
  11. tupai rindukan ai la tu

    tu tdo je

    yu tak kasi makan gulai eh?

    ReplyDelete
  12. cici tak donat stoberi ke?... :-)

    ReplyDelete
  13. grrrrrrrrrrrr..aaammmm
    knape die ni comel sggttttt

    ReplyDelete
  14. akak x bg dy mkn ek??
    sian dy~ huhuhu

    ReplyDelete
  15. ngengada lak cici ni...heheheee

    ReplyDelete
  16. comel!!sama macam kucing ina.macam diorang je yang puasa hari ni kan.

    ReplyDelete
  17. cici puase ek??alolooo comeynye....;)

    ReplyDelete
  18. aik kucin pun pandai pose? esh3 hebat2

    ReplyDelete
  19. comelnya diaaaaa .. mcm cik belog ni jugak. Selamat berpuasa, Sunah.

    ReplyDelete
  20. saja berlakon wat2 penat kot.. mintak belas kesian dari tuan dia.. hehehe..

    ReplyDelete
  21. Hahahaa.. belakon je tu.padahal dah pekene nasi ayam sebungkus kucing tu..
    hahahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com