Wednesday, August 31, 2011

Penat Beraya... Dan Iffah Juga...

Penat.

Baru sampai rumah. Pagi sampai petang beraya dengan kawan-kawan. Ade dalam sembilan rumah. Malam lepas Maghrib gi beraya dengan family pulak. Ade dalam lima rumah. Okeh...baru sikit tu pun da penatttt! +_+ Mak lak bersemangat habis. Kalo dulu-dulu dia la yang paling cepat nak balik rumah sebab penat. Kali ni tak terlawan pulak dengan semangat mak. +_+

Tadi pagi dalam 11 lebih Iffah ade kol, tapi tak perasan. Try kol dia banyak kali lepas tu. Dalam kul 2 lebih, baru dapat kol dia balik. Suara dia macam lepas menangis. Lemah aje. Tanya dia, ok ke... Dia kata muka pedih. Eh, pedih lagi ke?

Rupanya doktor siat lagi kulit muka Iffah. Kali ni doktor tak suntik bius. Tak macam hari tu. Doktor bagi ubat tahan sakit je, tapi tak banyak. Kesian Iffah... Dia sampai takleh nak cakap ape dah masa ujung-ujung kol tu. Adik dia cakap, Iffah nangis. T_T

Iffah, kuat lah dear... I nak raya umah u nanti!

16 comments:
Write Comments
  1. semangatnye adik beraya.

    adik...moga iffah kuat semangat...sian dia

    ReplyDelete
  2. raya sakan nampak.. iffah, bnykkn bsabar yerr,..

    ReplyDelete
  3. kecianye iffah... semoga die kuat ye ~

    ReplyDelete
  4. kuat lah duhai saudaraku... em...


    =.=

    ReplyDelete
  5. kesiannya ifah..nk ikut p umah dia......

    ReplyDelete
  6. ak ska perli iffah lu pasal dia panggil bro ben papa ben he2..klaka tol..tapi tak sangka gelak ketawa dulu dah jadi kesedihan plak urmmm..hope ko cepat sembuh :)...

    ReplyDelete
  7. waahhh.. raya sakan ni..

    iffah.. be strong..^^,

    ReplyDelete
  8. dia ada kol gak tadi, tapi masa tu kat kubur. huhu

    ReplyDelete
  9. best beraya~ =)

    harap iffah cepat sembuh....

    ReplyDelete
  10. semoga saudari iffah tabah yer..

    pssttt, wah beraya sakan juga nampaknyer sis nie..hehe

    ReplyDelete
  11. kesiannye..
    soga iffah cepat sembuh..

    T_T sedihh....

    ReplyDelete
  12. semoga dia kuat.. erm, kwn akak dlu terbakar satu badan, mmg doc siat kulit camtu terus & xsuntik bius...

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com