Penat Beraya... Dan Iffah Juga...

August 31, 2011

Penat.

Baru sampai rumah. Pagi sampai petang beraya dengan kawan-kawan. Ade dalam sembilan rumah. Malam lepas Maghrib gi beraya dengan family pulak. Ade dalam lima rumah. Okeh...baru sikit tu pun da penatttt! +_+ Mak lak bersemangat habis. Kalo dulu-dulu dia la yang paling cepat nak balik rumah sebab penat. Kali ni tak terlawan pulak dengan semangat mak. +_+

Tadi pagi dalam 11 lebih Iffah ade kol, tapi tak perasan. Try kol dia banyak kali lepas tu. Dalam kul 2 lebih, baru dapat kol dia balik. Suara dia macam lepas menangis. Lemah aje. Tanya dia, ok ke... Dia kata muka pedih. Eh, pedih lagi ke?

Rupanya doktor siat lagi kulit muka Iffah. Kali ni doktor tak suntik bius. Tak macam hari tu. Doktor bagi ubat tahan sakit je, tapi tak banyak. Kesian Iffah... Dia sampai takleh nak cakap ape dah masa ujung-ujung kol tu. Adik dia cakap, Iffah nangis. T_T

Iffah, kuat lah dear... I nak raya umah u nanti!

You Might Also Like

16 Comments

  1. semangatnye adik beraya.

    adik...moga iffah kuat semangat...sian dia

    ReplyDelete
  2. raya sakan nampak.. iffah, bnykkn bsabar yerr,..

    ReplyDelete
  3. kecianye iffah... semoga die kuat ye ~

    ReplyDelete
  4. kuat lah duhai saudaraku... em...


    =.=

    ReplyDelete
  5. kesiannya ifah..nk ikut p umah dia......

    ReplyDelete
  6. ak ska perli iffah lu pasal dia panggil bro ben papa ben he2..klaka tol..tapi tak sangka gelak ketawa dulu dah jadi kesedihan plak urmmm..hope ko cepat sembuh :)...

    ReplyDelete
  7. waahhh.. raya sakan ni..

    iffah.. be strong..^^,

    ReplyDelete
  8. dia ada kol gak tadi, tapi masa tu kat kubur. huhu

    ReplyDelete
  9. best beraya~ =)

    harap iffah cepat sembuh....

    ReplyDelete
  10. semoga saudari iffah tabah yer..

    pssttt, wah beraya sakan juga nampaknyer sis nie..hehe

    ReplyDelete
  11. kesiannye..
    soga iffah cepat sembuh..

    T_T sedihh....

    ReplyDelete
  12. semoga dia kuat.. erm, kwn akak dlu terbakar satu badan, mmg doc siat kulit camtu terus & xsuntik bius...

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com