Sampai NaNefined Pageviews Dia !!!

August 26, 2011


Terkejut saya!

Baru nak buat terapi senaman mata tengok pageviews dia yang mengalahkan jarum saat jam digital tu.

Tak berpeluang lah pulakkkkk.... T___T

Sebab ramai sangat kot no... Hahaha~

P/S: Risau... Moga selamat sampai...

You Might Also Like

15 Comments

  1. belog kite pun penah jadik cm tuh..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Huyoh, huyoh. Ramai sangat cari resipi keee ?

    ReplyDelete
  3. ehem dia sudah balik kan

    hope slamat smpai jugak

    hebak la onyang

    ReplyDelete
  4. todiaaaaaaaa.. semoga slamat sampai

    ReplyDelete
  5. Blog Dapur Tanpa Sempadan ni mang best. Masa tak reti nak buat lasagna.., akak refer je blog dia. Jadi dan sedap pulak tu.

    ReplyDelete
  6. sunah.. pakcik trafic dah fenin. tu yg jem sampai tak terkawal. ;)

    ReplyDelete
  7. oo boleh plak jd cmtu ek...jammed hbes la yg msok tu...rye pon dh dkt kn...haruslah rmai nk crik resipi kuih rye...

    ReplyDelete
  8. salam Ramadhan, Ajeyy ziarah sini yerr..
    kat bawah ni ada sikit entry dari Ajeyy, mintak pandangan dari semua yaa.. :)

    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html


    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/hantu-bergambar-di-sebelah-ahmoi.html


    p/s : Selamat hari raya, maaf zahir dan batin . 0-0 :))

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com