Sampai NaNefined Pageviews Dia !!! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Friday, August 26, 2011

Sampai NaNefined Pageviews Dia !!!


Terkejut saya!

Baru nak buat terapi senaman mata tengok pageviews dia yang mengalahkan jarum saat jam digital tu.

Tak berpeluang lah pulakkkkk.... T___T

Sebab ramai sangat kot no... Hahaha~

P/S: Risau... Moga selamat sampai...

15 comments:

  1. belog kite pun penah jadik cm tuh..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Huyoh, huyoh. Ramai sangat cari resipi keee ?

    ReplyDelete
  3. ehem dia sudah balik kan

    hope slamat smpai jugak

    hebak la onyang

    ReplyDelete
  4. todiaaaaaaaa.. semoga slamat sampai

    ReplyDelete
  5. Blog Dapur Tanpa Sempadan ni mang best. Masa tak reti nak buat lasagna.., akak refer je blog dia. Jadi dan sedap pulak tu.

    ReplyDelete
  6. sunah.. pakcik trafic dah fenin. tu yg jem sampai tak terkawal. ;)

    ReplyDelete
  7. oo boleh plak jd cmtu ek...jammed hbes la yg msok tu...rye pon dh dkt kn...haruslah rmai nk crik resipi kuih rye...

    ReplyDelete
  8. salam Ramadhan, Ajeyy ziarah sini yerr..
    kat bawah ni ada sikit entry dari Ajeyy, mintak pandangan dari semua yaa.. :)

    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html


    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/hantu-bergambar-di-sebelah-ahmoi.html


    p/s : Selamat hari raya, maaf zahir dan batin . 0-0 :))

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad