Wednesday, August 3, 2011

Saya Dah Bertunang...



Nanad : hello....

kak Sunah : Assalamualaikum..

Nanad : Waalaikumsalam..

kak Sunah : Nad, akak nak bertunang dah...

Nanad : ha?? bila??

Sambung SANA! Nebesss saya baca entri ni tadi! Adehhh... =.=

P/S: Autopublish ni...

25 comments:
Write Comments
  1. Amin.. Mudah-mudahan mimpi menjadi nyata

    ReplyDelete
  2. betul atau sekadar mimpi jerk nih??

    ReplyDelete
  3. pehhhh
    tekezot den
    hahahaha
    akak! cepat tunang!

    ReplyDelete
  4. cepat2 la bertunang ye.. nk mkan nasi myak ni...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. . . .sy nak beri nasihat juga amaran. Jaga kongsi kisah mimpi kita..BAHAYA !! Sebab org yang pertama yang awk ceritakn dan di takbir mimpi awk dengan bukan2 itu bahaya walaupn dia bergurau, sbb ada kisah dulu2 sampai perut dia pecah. JADI SEBALIKNYA JIKA MAHU KETAHUI MAKSUD MIMPI ELOKLAH BERTANYA PADA PAKAR TAFSIR MIMPI (USTAZ) YG MEMANG BPNGALAMAN DALAM MENTAFSIR MIMPI. . Sekian wasalam. . .




    apa mksud dia kak??
    ish..
    cuak lak nad...

    ReplyDelete
  6. hihi...mula2 mimpi...sdr xsdr doa tu... =)

    ReplyDelete
  7. hehe, sempat lagi ye..

    p/s : bila nak jadi betul-betul ni? tak sabar menunggu XD

    ReplyDelete
  8. mudah2xan cepat bertemu jodoh..hehe dah baca bl0g ayam kuning tu ;p

    ReplyDelete
  9. Ingatkan betul-betul la. Mimpi je. Cis ! -.-''

    ReplyDelete
  10. ada baca jugak td.. moga jadi betul :)

    ReplyDelete
  11. hehehe...kan kan kan akak pun pernah gak alami apa yang nadh alami..tp dia bakal..akak punya SUDAH

    ReplyDelete
  12. terkejut jugak ai y bace ni hahaha

    ReplyDelete
  13. suspen je..hehe..

    sy tag awak utk my 1st contest..hrp dpt join =)

    ReplyDelete
  14. ramai tol mimpi blogger ek..hee

    ReplyDelete
  15. - akan jadi kenyataan juga satu hari nanti...kan kan

    ReplyDelete
  16. Ada terbaca entri dan artikel,kalau once si lelaki dan si perempuan dah berkata sepakat nak mendirikan rumahtangga dan mendapat restu kedua belah pihak..Secara rasminya mereka dah bertunang..Kan?

    MTT terlambat baca artikel tu,terbabas dah buat majlis.. Hehehe

    ReplyDelete
  17. hahah.. igtkan sunah bertunang betul tadi.. bila la mimpi tu akan jadi nyata kan.. :p

    ReplyDelete
  18. klau mimpi tu jd kenyataan ape slhnye kak..ahahha

    ReplyDelete
  19. maknanya dah tak lama dah tu..ekeke..jemput aku weyh..nanti kang korang wat senyap2 lak cam mjlis bsdea engko itu hari..sentap aii nokk

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com