Selamat Berkunjung Raya... Nak Kek Lapis Takkkk???

August 30, 2011


Sila-sila...

Nak resepi?

Gi jenguk Selera Sakura~

Selamat menjamu mata!!!

You Might Also Like

20 Comments

  1. mek dtg tok..slmt hari raya!!..:)

    ReplyDelete
  2. wah....warna warni....sedapnye

    ReplyDelete
  3. SSS, banyak nye kek lapis.. pos sni cket boleh..

    ReplyDelete
  4. Selamat hari Raya Sunah..maaf zahir &batin (batin ada ke?hehe)..

    nak kek ati parek!ada tak..huhu

    ReplyDelete
  5. puas makan kek macam ni.. macam2 rasa ada.. ;)

    apa-apapun.. selamat hari raya aidilfitri Sunah.. ;)

    ReplyDelete
  6. wah.. berwarna warni..
    selamat hari raya kak sunah..

    ReplyDelete
  7. nang x mis mun xda kek lapis time raya..apa2 pun slmt hari raya :)

    ReplyDelete
  8. wah..kek lapis..lama tak makan..nampak sedap jer..

    papepun selamat hari raya aidilfitri..=)

    ReplyDelete
  9. setakat tayang gambor hapekelas..pos la kat ku

    ReplyDelete
  10. Salam. Aikkk makan kek lapis je ke????

    ReplyDelete
  11. waaa... selamat hari raya..

    ary nak jemput dgr lagu raya ciptaan ary.. harap sudi ye..

    http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html

    ReplyDelete
  12. sebenarnya. kak tak percaya awak y buat...
    bila si budak prima dan papa besi tu dapat!!!

    fuh!!!!
    mmg terbukti kamu mmg hebat..

    kak rasa awak dh sesuai ambil tempahan..
    tahniah dik.......

    kak mmg minat kek lapis sarawak...
    tahun lepas siap tempah dgn cikali sbb dia niaga bg kos perniagaan, 2 keping tu..

    tau nie tak merasa sbb kak risau part kehalalan.........

    apapun, kak bangga kenal kamu sbb dgn usia kamu ini, kamu boleh menyiapkan pelbagai jenis kek lapis..

    tahniah sekali lagi

    SALAM LEBARAN dari kak ayu buat kamu sayang

    ReplyDelete
  13. ya ampunn....
    manyaknya...
    tahun ni pun tak dapat merasa kek lapis...huhuhu

    ReplyDelete
  14. waaa...byknye kek lapis...bawak la balik utm sket...huhu

    ReplyDelete
  15. kak sunah..thanks tahu pulak nama kita ehee,,saja tukar nama..rahsia..haa..emm..meriah dengan kek lapis ...wahh

    ReplyDelete
  16. wahhh sedapnye kek lapis nie.. akak ada order satu, cheese pnya :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com