SPONTANEOUS THURSDAY #5

August 18, 2011



KLIK SINI

You can also bank-in your donations to our Maybank (5621 4270 8704) or CIMB account (1259 0000 804 058), and fax to us the bank-in receipts to our fax number (03-8948 7339) or e-mail the receipt to info@irmblog.org

Please specify on the receipt which appeal you would like to donate to. For a more detailed explanation, call us on 03 8948 6334.

You Might Also Like

19 Comments

  1. betapa susahnya mereka nak mendapatkan sesuap nasi..
    betapa mudahnya kita membuang nasi yang tidak habis di makan..

    ReplyDelete
  2. spontan rase nk membantu

    tapi spontan takde duit nk tolong

    hurmm

    ReplyDelete
  3. dulu ada jugak rasa nak volunteer untuk Mercy Malaysia, tp disebabkn study, x jd. rasa lpas hbis study nk gi Mercy tu..huhu

    ReplyDelete
  4. akuuuu...rasa benda ni dah lama..kenapa sekang baru havoc eh..

    ReplyDelete
  5. bersyukur la dengan apa yang kita ada kerana ada yang lebih susah dr kita

    ReplyDelete
  6. hmm kita bantu setakat yg termampu..kalau tak mampu sgt..doa tu pun sedekah jugak..doakan mereka di sana

    ReplyDelete
  7. ahkak lebih suka wat keje volunterr..tp skang ni ..suami bagikah? study tak effect kan?

    ReplyDelete
  8. smoga dipermudakan.. ^^" rakan sukarelawan dari semalam bertungkus lumus mengumpul dana untuk Somalia.. sama2 kita salurkan bantuan..

    ReplyDelete
  9. Ni blogger ketiga yang buat isu psal famine ni.. kalau jumpa 3 entri psal ni.. dah 3 ringgit dh boleh drma.. hehe

    ReplyDelete
  10. sunah, akak nk amik yg ni.. nk tepek kt blog

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com