Tuesday, September 20, 2011

Bagai Menarik Lesung Pipit


Cantik kan kalo ada lesung pipit...

Macam dak mucuk ni...

Sampai nama blog pun www.silesungbatu.com

Kalo jumpa dia...

Rasa macam nak cocok-cocok lesung pipit dia tu...

Motif letak gambo ni??? Saja nak tunjuk dia da berpunya... Lalala~

Tu lerr sampai ada yang jelessss...

Nak jugak ada lesung pipit macam dia...

Siap tarik kuat-kuat nak bagi ada lesung pipit...

Haishhh...

Ko buat la kembong-kempis macam mana pun usopppp

Kalo da tak boleh tu, tak boleh lerr...

Dah, dah!

Tak payah tarik dah...

Takde lesung pipit pun Awin ok ajeee...

Lalala~


P/S: Boleh paham kan maksud perlibahasa baru ni?

31 comments:
Write Comments
  1. ngeee~ sunah ade lesung pipit x.. :)

    ReplyDelete
  2. dah b'punya???
    adoiii...melepas sudah :p

    ReplyDelete
  3. adeh... gambar tak emsem ni gak akak bubuh.. ngaa....


    awin pon tade lesung pipit.. seb baek.. hahahaha...

    :p

    ReplyDelete
  4. comel lah lesung batu dia..

    eka pun ada,macam mak..tapi tak lah dalam mana..sikit jer pun..hehehe

    ReplyDelete
  5. ahak...nak gelak golek2..comey usop..tp x secomei ina..

    ReplyDelete
  6. huhu..comey kan kak klu ade.. ;)
    nak jugak!!

    ReplyDelete
  7. Org ckp ad lsung pipit maknanya cacat. HeheheOrg ckp ad lsung pipit maknanya cacat. Hehehe

    ReplyDelete
  8. amboi..rambut adik kirin tu bkn main tajam lg akak tgk..hehe.lesung pipt si manis ni mmg dalam dan akak pun jeles ooo.nak juga ada lesung pipit yg takyah senyum dah nmpk dah.

    ReplyDelete
  9. sy ada lesung kurakura kak. lg comel. ecece. hahah

    ReplyDelete
  10. ingtkan simpulan bahasa tadi Sunah.. hehe

    ReplyDelete
  11. hihi mcm anak sedara akak..ada sorang yg ada lesung batu dalam cemni..hehe

    ReplyDelete
  12. meaw ada sebelah je lesung burung pipit,hew hew hew

    ReplyDelete
  13. cik tam ada lesung batu...jgn jeles ye...kiri n kanan lg...

    ReplyDelete
  14. Your fashion is so distinctive when compared with several others. Thanks for publishing once you possess the possibility,Guess I'll just make this bookmarked.two

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com