BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, September 20, 2011

Bagai Menarik Lesung Pipit


Cantik kan kalo ada lesung pipit...

Macam dak mucuk ni...

Sampai nama blog pun www.silesungbatu.com

Kalo jumpa dia...

Rasa macam nak cocok-cocok lesung pipit dia tu...

Motif letak gambo ni??? Saja nak tunjuk dia da berpunya... Lalala~

Tu lerr sampai ada yang jelessss...

Nak jugak ada lesung pipit macam dia...

Siap tarik kuat-kuat nak bagi ada lesung pipit...

Haishhh...

Ko buat la kembong-kempis macam mana pun usopppp

Kalo da tak boleh tu, tak boleh lerr...

Dah, dah!

Tak payah tarik dah...

Takde lesung pipit pun Awin ok ajeee...

Lalala~


P/S: Boleh paham kan maksud perlibahasa baru ni?


31 comments:

Cik Diana said...

ngeee~ sunah ade lesung pipit x.. :)

Hanih Borhan said...

dah b'punya???
adoiii...melepas sudah :p

AlongUsop said...

adeh... gambar tak emsem ni gak akak bubuh.. ngaa....


awin pon tade lesung pipit.. seb baek.. hahahaha...

:p

Cik Eka said...

comel lah lesung batu dia..

eka pun ada,macam mak..tapi tak lah dalam mana..sikit jer pun..hehehe

shida anwar said...

ahak...nak gelak golek2..comey usop..tp x secomei ina..

.: iEyLa :. said...

huhu..comey kan kak klu ade.. ;)
nak jugak!!

peNulis SeNjA said...

foto akak mane

~Kirin Selama Perak~ said...

hahahaha!!!
sudah berpunya?
lalalala~

Iffah Afeefah said...

Germ jgk ngn lsung pipit die grr

Sunah Sakura said...

@Cik Diana

saya ada lesung batu aje..hahaha

pRiNCe said...

errrkkk...jeles...

fRaMe+LenSeS said...

Perlibahasa y comei. Ahahahaha

Novelgurl said...

haha..comel jer..

siti kektus said...

Org ckp ad lsung pipit maknanya cacat. HeheheOrg ckp ad lsung pipit maknanya cacat. Hehehe

Niena Pengembara Ilahi said...

hehe..lesung batu dia comel :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

amboi..rambut adik kirin tu bkn main tajam lg akak tgk..hehe.lesung pipt si manis ni mmg dalam dan akak pun jeles ooo.nak juga ada lesung pipit yg takyah senyum dah nmpk dah.

Diana @ bilakukatacinta said...

ahkak takde lesung pipit dik

nazirulhazwan~ said...

amalina ngan KSP tu kapel ker?

rosmina samin said...

comel ^_*

kura said...

sy ada lesung kurakura kak. lg comel. ecece. hahah

FaKArePa!n said...

ingtkan simpulan bahasa tadi Sunah.. hehe

JIJI YU said...

biasa je..

Kalamhati said...

hihi mcm anak sedara akak..ada sorang yg ada lesung batu dalam cemni..hehe

ieyza afieyna said...

ade lesung pipit sebelah je :(

meaw said...

meaw ada sebelah je lesung burung pipit,hew hew hew

tamlegend said...

cik tam ada lesung batu...jgn jeles ye...kiri n kanan lg...

FasiHaH SupiaN said...

tahu xpaa dalam lesung pipit dia

putERi-kAtEk said...

kannnnnnnnnnnnnnnnn

~..Lesung Batu..~ said...

errr no komen...hahhaha

cik pulau said...

kelakar giler gamba along..hahha

Anonymous said...

Your fashion is so distinctive when compared with several others. Thanks for publishing once you possess the possibility,Guess I'll just make this bookmarked.two

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.