BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, September 14, 2011

Cici: Kite Nak Wordless Wednesday Jugak!


Lagi banyak gambar kat SANA


19 comments:

Syat0za Zai said...

tucenn!

mas saari said...

cici macam takut je nak makan!

aimie amalina said...

aloooooo
cici
awat tgkkk jekkk
x mo berebot2 ehhhh

Nabila Huda said...

comelll..

Niena Pengembara Ilahi said...

apsal yg tu xlayan gk

~Kirin Selama Perak~ said...

lapar btol
kekekeke~

aizamia3 said...

ye.. bagilah kucing anda makanan yang sihat dan berkhasiat agar kucing anda terus sihat dan gebuzzz...

kura said...

comel!

Pojiekyra said...

mkn la cici ehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

elok jek mkn tak rebut2 ye..hehe

JIJI YU said...

penakut betol le engko ni cici

FasiHaH SupiaN said...

cici x makan ke???

Suhaili Sarif said...

3 ekor 2 mcm piranha
tkt cici wawa maisara nak makan
cian dieeeeeee

Si GaJus!!! said...

cute la cici tuh.. nak kawan bleyh tak?? hahaha

msredcheesecake said...

alalala....kiutnya... best la ada kucing.. hasben msred alejik...takleh bela...

maszull said...

salam sakura...cian nyer cici x dpt mkn...dok jer tepi tengok yg lain makan...cedih mama tengok dier...:)

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

COMEL! :D

Ezad Skytech said...

hee..ada bela berapa ekor kucing ni kat rumah..?

Oh Oeya said...

tgh beraya cici ye.. ;)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.