Dalam Perjalanan Mencari Cinta...

Searching for Love. by ~demonicxxchild on deviantART

"Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu..."

- Pasha feat Adelia -

Dalam perjalanan mencari cinta...
Mungkin saja kita akan diduga...
Adakah kita pencinta yang setia...
Atau pencinta yang hanya bermain dengan kata-kata...

Jika bukan kita yang mendua...
Mungkin si dia yang kurang percaya...
Lantas hati yang satu mula bergelora...
Masih adakah sinar pada bahagia...?

Walau apapun yang datang dalam perjalanan cinta...

Moga disatukan dua jiwa...
Bersama-sama menjalin rasa...
Hingga ke akhir hayat yang ada...
Bercinta sampai syurga...

*****

Buat sahabat-sahabat yang baru sahaja mendirikan masjid...

Barakallahu lakuma wa baraka 'alaikuma wa jama'a bainakuma fi khair!

Post a Comment

29 Comments

  1. dah baca ni rasa nak kawin je plak sis..hehee

    suka lagu barak allah tu,,hehee

    ReplyDelete
  2. mendoakan kebahagiaan semua. :D

    bila boss plak ni. :D

    ReplyDelete
  3. tertanya-tanya bila plak gerangan k.sunah.hihihi

    ReplyDelete
  4. wow... mcm nak tambah cawangan je.. boleh? huhu

    ReplyDelete
  5. ehee...

    belom mampu belom layak lagi nak buat masjid kak..

    thnx... :)

    ReplyDelete
  6. aku nak suru h ko wat entry ni..

    ReplyDelete
  7. setiap hari bercinta seolah baru semalam mendirikan rumahtangga... kubawa kasihmu hingga kesyurga

    ReplyDelete
  8. hoho..nak bina masjid bukan mudah..

    ReplyDelete
  9. jom singgah ke blog sy ada pelbagai info2 terkini lg sengsasi,
    antara info2 terhangat,
    filem hantu bonceng kutip rm8 juta.
    keputusan liga juara eropah,
    kenyataan media jakim tentang serbuan di kilang biskut munchys,
    dan pelbagai aneka info2 terkini lagi sengsasi yang ada,
    jom terjah ramai2 ke blog sy

    ReplyDelete
  10. ehhh..sme2 laa kite berdoa agar mndpt jodoh sesuai hohoho3..

    ReplyDelete
  11. salam sakura...semoga mendapat jodoh yg baik yer...:)

    ReplyDelete
  12. semoga perjalanan itu bertemu cinta sejati!

    ReplyDelete
  13. As salam Sunah :)
    Selamat Hari Raya..
    Rindu taw!
    Ketinggalan sungguh! Turn blog Sunah pulak akak skodeng..

    Alaaa..alaaa..comeiii..pepagi jiwang :)

    ReplyDelete
  14. jom terjah ke blog saya,
    ada pelbagai aneka info2 terkini yg ado,
    tajuk hangat hari ini,
    proton serah 8 kereta elektrik kpd kerajaan + gambar2 saga ev & exora reev,
    sony lancar playstation vita,
    hantu bonceng cecah kutipan rm8 juta,
    kenyataan jakim berkenaan penyebaran sms palsu ttg biskut Munchys,
    dan pelbagai info2 terkini dalam dan luar negara, jom ramai2 terjah ke blog saya.

    ReplyDelete
  15. mudah mudahan berkekalan lah hendaknya..amin

    ReplyDelete
  16. mudah-mudahan bertemu Adam yang dijanjikanNYA..InsyaALLAH...

    ('o,')

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com