Lagi Blog Canggih... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Thursday, September 22, 2011

Lagi Blog Canggih...

Klik imej untuk masuk...

Malu ceq...blog ceq tak secanggih blog dia... *kesat ingus*

26 comments:

  1. blOg sakura pOwn canggeh jgk.. tOksah dOk nageh2 lap higuih la.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Eeeuuu boss, hihihi blog boss pn cggih apa. Ada flash header lagi.

    ReplyDelete
  3. blog akak pon canggih jugak..hehehehe

    janji blog kita,cara kita dan kita suka

    ReplyDelete
  4. blog sunah pn canggih manggih.. ai laikeeee~

    ReplyDelete
  5. dulu adiela ada bende tu..tp lama2 pakai,ada plak yg complaint xdapat bukak dah blog and follower slalu hilang..hehe..tp x dinafikan la,canggih..hehe..

    ReplyDelete
  6. xpandai la nak wat canggih manggih ni semua...hehe...sunah...sue da tag sunah utk contest mak dara

    http://azwansprincess.blogspot.com/2011/09/jom-menonton-filem-libas-by-mak-dara.html

    ReplyDelete
  7. betuller.. tapi blog pun ok pe.. comel je.. ;)

    ReplyDelete
  8. belog den canggih.. ada otomennnn~ :D

    ReplyDelete
  9. salam! akak sunah ^^
    betOl kate2 mereka, blog akak pon canggeh jugak! lg canggeh dr blog sayer,, blog saye canggeh gituu Je, tapi, blog akak canggeh ISInyerrr...TU YANG PENTING! hehe,

    saye suke blog sunah niii =)
    SANGAT CANGGIH dr ISInyer! ^^

    btw, thanxz kak sunah! sudi wat entry cam gini kat blog akak, even simple. saye terharuu ^^

    ReplyDelete
  10. simple pun tape.. yg pnting pengisiannye

    ReplyDelete
  11. simple tape.. yg penting pengisiannya.. =)

    ReplyDelete
  12. blog ni pun canggih jugak bah..sy nk p jengukla blog canggih tu nk bekenalan :)

    ReplyDelete
  13. tp blog akak power gak wo. wuhuu! heheh

    ReplyDelete
  14. blog sunah pun apa kurangnya.. canggih gak

    ReplyDelete
  15. salam sakura...cute nyer die...blog sakura pun canggih gak...:)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad