BLOG ENCIK SUAMI

Friday, September 23, 2011

Nak Senyap Juga...

Kalo Jiji kata dia nak senyapkan diri seketika...

Saya pun nak senyap jugaklah...

Nak mencari hati jugak...



Hati kini mula terpaut pada benda alah kat bawah ni...

NS2 simulation...baru yang basic...=.=

Moga semuanya selesai cepat-cepat...

Dah tak mampu nak mengadap semua ni...

T___T


P/S: Siyes aku kagum dengan dia Ji...


11 comments:

Iffah Afeefah said...

Xphm pape

cimOt said...

semua pakat sepi laa cani..jom!

::contengan hati::)) said...

akk amik kos sains com ea,,
;)

Anum said...

anum doakan cepat siap ya

Sunah Sakura said...

@Iffah Afeefah

memang ler tak paham..i mula2 pun tak paham..hahaha

Sunah Sakura said...

@cimOt

erkkk! jangan...

Sunah Sakura said...

@::contengan hati::))

takkkkk... :D

Sunah Sakura said...

@Anum

ameen...terima kasih anum... :)

kura said...

habenda ni? sy buta it. Ehh. heheh

[sutera kasih] said...

semoga dipermudahkan urusan awk sunah..

cik pulau said...

nak senyap nape???

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.