Wordless Wednesday #23 : Jom Redah Ajeeee...

September 07, 2011

You Might Also Like

21 Comments

  1. google jgn x google..nak g jalan2 raya la tuh ;p

    ReplyDelete
  2. nak redah kemana ni sunah? heheheee

    ReplyDelete
  3. nak ke mana tu...;D

    slmt hr ry sunah!!! long time no see hehe...

    ReplyDelete
  4. jalan beraya ker?? hehehe.. redah jer. :D

    ReplyDelete
  5. tak pe. mesti sampai punya kak. hehe ;p

    ReplyDelete
  6. ooooo
    ingt nak p mindef
    nak p kem sg besi penye
    hehehehe

    ReplyDelete
  7. jangan lupa singgah ke kg pandan dalam, dekat je dgn axis atrium tu.
    kalo mcm tu jom singgah ke blog sy,
    ada pelbagai info terkini lg sengsasi,
    tajuk utama hari ini,
    isteri parah terminum racun yg dibancuh suami,
    keputusan piala malaysia,
    rumah terbakar disyaki angkara janda.
    petknode aniaya kucing.
    dan pelbagai info2 terkini lagi sengsasi yg ada,..
    jom ramai2 terjah ke blog saya.

    ReplyDelete
  8. salam sakura...wah dah siap map lg ni mesti kes nak beraya kn...

    mana arah yg harus sakura tuju....selamat beraya yer...:)

    ReplyDelete
  9. redah je..
    nak g mane la tu??
    hehehehe

    ReplyDelete
  10. jauh gak ekspidisi Sunah ni..hehehe

    ReplyDelete
  11. nak itutttt :)

    slmt hari raya

    http://batulesung.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com