Wednesday, September 28, 2011

Wordless Wednesday #28: Cane Nak Guna Benda Ni?

Cici Wawa Maisara

21 comments:
Write Comments
  1. comeeeiiii! ada yg kena gigit jugak ni! :D

    ReplyDelete
  2. buat je sesuka hati cici ooooiii..heheheheeee

    ReplyDelete
  3. cici tolong tekan clutch je boleh... ahahaha

    ReplyDelete
  4. apekata engko berak lam kete tu..cer try test tgk tuan engko hangen ke ta

    ReplyDelete
  5. thanks sunah follow cf...salam perkenalan juga..biasa baca n nampak link awk kat blog iffah..hehe

    ReplyDelete
  6. Hehe cici cici...cerdik dan comel ;-)

    ReplyDelete
  7. comelnya...macam dia berfikir sesuatu kat situ..mungkin dia berfikir untuk membawa kereta ini...hehehe

    ReplyDelete
  8. eee budak ni
    asal mahal sgt nak senyum..

    ReplyDelete
  9. Mesti ada benda atas dashboard yang nak diterkam tu

    ReplyDelete
  10. dlm hati cici berkata.."knp la tuan aku nk dol sgt suruh aku bwk keta.."

    ReplyDelete
  11. jom terjah ke blog saya.
    hari ni ada berita tergempar di blog macamnilahkita.com ,
    ''letupan di pusat beli belah di subang jaya,4 org cedera setakat ini''
    jom ramai2 terjah ke blog saya,
    ada gambar2 di lokasi kejadian.

    ReplyDelete
  12. kikikiki
    alahaiii
    nape la comei beno cici pndg stereng niiii

    ReplyDelete
  13. salam sunah...alahai cute nyer die....cici nak bawa kete yer...bawa baik2 yer...:)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com