Wordless Wednesday #28: Cane Nak Guna Benda Ni?

September 28, 2011

Cici Wawa Maisara

You Might Also Like

21 Comments

  1. comeeeiiii! ada yg kena gigit jugak ni! :D

    ReplyDelete
  2. buat je sesuka hati cici ooooiii..heheheheeee

    ReplyDelete
  3. cici tolong tekan clutch je boleh... ahahaha

    ReplyDelete
  4. apekata engko berak lam kete tu..cer try test tgk tuan engko hangen ke ta

    ReplyDelete
  5. thanks sunah follow cf...salam perkenalan juga..biasa baca n nampak link awk kat blog iffah..hehe

    ReplyDelete
  6. Hehe cici cici...cerdik dan comel ;-)

    ReplyDelete
  7. comelnya...macam dia berfikir sesuatu kat situ..mungkin dia berfikir untuk membawa kereta ini...hehehe

    ReplyDelete
  8. eee budak ni
    asal mahal sgt nak senyum..

    ReplyDelete
  9. Mesti ada benda atas dashboard yang nak diterkam tu

    ReplyDelete
  10. dlm hati cici berkata.."knp la tuan aku nk dol sgt suruh aku bwk keta.."

    ReplyDelete
  11. jom terjah ke blog saya.
    hari ni ada berita tergempar di blog macamnilahkita.com ,
    ''letupan di pusat beli belah di subang jaya,4 org cedera setakat ini''
    jom ramai2 terjah ke blog saya,
    ada gambar2 di lokasi kejadian.

    ReplyDelete
  12. kikikiki
    alahaiii
    nape la comei beno cici pndg stereng niiii

    ReplyDelete
  13. salam sunah...alahai cute nyer die....cici nak bawa kete yer...bawa baik2 yer...:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com