Wednesday, September 14, 2011

Wordy La Pulak : Terima Kasih Kakak Comot



Sebenarnya saya gi pejabat poslaju pusat kat Taman Perindustrian Larkin, Johor Bahru. Hari raya lepas, sebelum balik ke Johor, kakak comot sorang neh mintak alamat rumah kat Johor. Katanya nak pos barang. Saya pun bagi aje. Then beberapa hari lepas kakak comot inbox dekat FB. Dia kata dah pos barang, mungkin hari Isnin sampai.

Hari Isnin...semua keluar rumah, jadi takde sape nak sambut abang posmen. Huhuhu... Balik dari lab, tengok-tengok ade notis dari poslaju National Courier. Diorang datang, tapi kitorang takde kat rumah. So, kena amek kat pejabat poslaju pusat. Baru hari ni berkesempatan nak pergi.

Dah berdebar-debar baca mesej kakak comot kat FB sebab dia kata kalau amek lambat, nanti cair. Erkkk! Apekahhh bendanya tuuu... Lepas tu kakak comot siap cakap, yang besar tu boleh kecikkan. Erkkk! Apekahhhh...??? Hahaha~ Ada lagi, dia kata satu benda tu jangan dikunyah, untuk buat kek cantik-cantik bagi jamu mata dia. Errr...

Dah sampai rumah, bukak bungkusan tu dengan hati yang gumbiraaaa... Ekekeke... Alhamdulillah, terima kasih kakak comot untuk walnut, coklat, kurma, buah tin, kacang pistachio, keychain dannnnn....jubah tuuuuu!!! Sangat cantik!!! Dah try, hosmet cakap nampak besar sikit. Tinggi dan lengan da elok dah...cuma lebar sikit. Hehehe... (so kakak comot da tau kite tinggi manaaaa... :p)

Terima kasih kak Lydia Miza! Sayang kakak comot ketat-ketat!!!

20 comments:
Write Comments
  1. hamboi engko..pemes bebeno dah ni

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaaaaaah..best nyer...

    ReplyDelete
  3. untung sunah...

    sabtu ni pi rumah iffah ke? akak nak ikut... pi pukul berapa? nanti PM kat inbox FB akak ye..

    ReplyDelete
  4. salam sakura...wah best nyer dpt hadiah dr kakak comot...:)

    p/s mama nak tanya sakura la...sakura dok area jb ker...?

    ReplyDelete
  5. best la..huhuhu...
    takde ke orang nk bg sy jugak.hahaha

    ReplyDelete
  6. waaaaaaaaaaaaaaaa
    jelesnyeeee
    hehehehee
    cononye dieee
    smp bebi froggy pon asik dok tiomm bungkusan tu jeee
    hehehe

    ReplyDelete
  7. sama2 kasih adik cumil...hehe, akak comot rasa hepi adik suka brg2 tu

    ReplyDelete
  8. Wahhh! Bertambah gumbira di hari raya :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com