BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, November 19, 2011

Cici: Nak Duduk Sini Gak!


Sedang saya mamai dalam ketiduran, dia mengada-ngada dan menggedik-gedik nak duduk sekali dalam selimut bersama-sama bebi froggy jugak... Sungguh comel sekali ini budak!


15 comments:

FasiHaH SupiaN said...

ishh geram lak ngan cici nieeeee.huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mmg cumil..rasa nak peluk2 je cici

Tea said...

Alaaaaaa yg ade gambar2 ni x dpt tengokkkk...

mas saari said...

dia sejuk tu, sebab tu nak menyelit dalam selimut...heheheee

Iffah Afeefah said...

geramm sampai nk cubit2 die hahaha

K O R I E said...

huhu.. kucing betina korie bru beranak.
kita ltk nma anak dia cici
hoho~

# so bila pgl dia jea mesti tringat akak ;p

zaMir said...

tu tido kat situ dah mandi ke belum??? busuk2..hahahah

Eera Shera said...

manjenye cici nih..eeeiii geram

JIJI YU said...

ko jgn samakan menatang ni dgn budak2..

Niena Pengembara Ilahi said...

eee...tomelnye dak cici ni... cubit pipi dia kang...

Cik Pulau said...

hahahahaha...
nk tergelak tgk jiji komen..

aimie amalina said...

hahahahaha
dieee nk mnje2 =]

Suhaili Sarif said...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
cici,i miss u bebeh

Hanih Borhan said...

hahahaha...chomey!!!

efa nur said...

comel nye cici..nak pinjam boleh?? heee :D

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.