Kepada Awak Sahaja...

November 19, 2011

waiting for the perfect moment by ~theprideofenvy on deviantART

Awak...
Awak ingat tak dulu
Tentang dandelion dan sakura
Saya buka balik semuanya
Sebab tiba-tiba saya terkenang

Awak...
Bila saya baca balik semua tu
Macam ada satu rasa dalam hati
Dan saya turut tertanya-tanya
Mungkinkah saya saja yang merasa?

Awak...
Tak mengapalah...
Saya pujuk hati saya
Mungkin hakikatnya memang begitu
Dan saya harus menerima seadanya begitu

Satu hari...
Dandelion perlu terbang sendiri
Pohon sakura juga harus teguh berdiri
Biarpun pelbagai musim berlalu

You Might Also Like

26 Comments

  1. terkenang nostalgia lama bersama ngan teman lama ke..hehe

    ReplyDelete
  2. awak..jgn la cam tu..saya kan ada je kat sini

    ReplyDelete
  3. errr yu ade mslh eh

    ngn dandelion tu?

    meh cte ngn ai meh

    hope mslh tu xbesa sgt hurmmmm

    ReplyDelete
  4. mungkin org lain, tp sket2 dandelion versi mutiara pun terfikir2 gak,,atoi.,,

    :)

    ReplyDelete
  5. sakura bunganya tak lama...tp umur teguh pepohon tu sangat mengagumkan..

    awak, awak kan kuat. Tabah dan sabarlah

    ReplyDelete
  6. aawak...
    andai perlu...
    biar kali ini..
    kita bagaikan durian dan anggur..
    kamu durian.. aku anggur...

    ReplyDelete
  7. Hmmmm.....banyak2 bersabar yeaa..

    ReplyDelete
  8. sabar ye!
    moga dandelion tak lupakan sakura..

    ReplyDelete
  9. dandelion
    sakura
    emmm
    akak..smoga semuanya dipemudahkan ye..

    ReplyDelete
  10. bunga sakura, bunga yg sangat cantik :)

    ReplyDelete
  11. awak..
    moga si awak tu baca entry ni...heee~

    ReplyDelete
  12. mengenang atau terkenang...jgn tnjuk diri lemah...

    ReplyDelete
  13. eceh rindu kenangan lama berputik ke kak sunah :P...

    sambil tu jemput join contest gambar menarik 2011:
    |Contest Gambar Menarik 2011|

    ReplyDelete
  14. as salam..
    wah...
    kelopak bunga sakura yang bakal mengembang.cantik..

    terkenang siapa si dandelion tu?sedih je isinya..bawak2 bersabar dan bertenang ya..qada' dan qadar..dua perkara ni seiring dengan tindakan kita.

    jika berkehendakkan ia berlaku atas kehendak sendiri, usahakanlah.
    insya'Allah Dia permudahkan atas ketetapan yang kehendak-Nya..jika sebaliknya, berlalulah ia seperti mana azalinya..

    jadi, jangan putus asa ya ;) minta maklum balas dari dia.insya'Allah ia tidak membaban beban dalam hati

    :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com