BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, November 19, 2011

Kepada Awak Sahaja...

waiting for the perfect moment by ~theprideofenvy on deviantART

Awak...
Awak ingat tak dulu
Tentang dandelion dan sakura
Saya buka balik semuanya
Sebab tiba-tiba saya terkenang

Awak...
Bila saya baca balik semua tu
Macam ada satu rasa dalam hati
Dan saya turut tertanya-tanya
Mungkinkah saya saja yang merasa?

Awak...
Tak mengapalah...
Saya pujuk hati saya
Mungkin hakikatnya memang begitu
Dan saya harus menerima seadanya begitu

Satu hari...
Dandelion perlu terbang sendiri
Pohon sakura juga harus teguh berdiri
Biarpun pelbagai musim berlalu


26 comments:

K O R I E said... Reply to comment

mcm emo sikit je entri neh~

Eera Shera said... Reply to comment

terkenang nostalgia lama bersama ngan teman lama ke..hehe

sergeant keroro said... Reply to comment

ehem

JIJI YU said... Reply to comment

awak..jgn la cam tu..saya kan ada je kat sini

Iffah Afeefah said... Reply to comment

errr yu ade mslh eh

ngn dandelion tu?

meh cte ngn ai meh

hope mslh tu xbesa sgt hurmmmm

Mutiara Bernilai said... Reply to comment

mungkin org lain, tp sket2 dandelion versi mutiara pun terfikir2 gak,,atoi.,,

:)

bersama kak Es said... Reply to comment

sakura bunganya tak lama...tp umur teguh pepohon tu sangat mengagumkan..

awak, awak kan kuat. Tabah dan sabarlah

Cikgu Tie said... Reply to comment

Macam bermakna ajer N3 ni kann!

Munnafendy said... Reply to comment

yg dtg akan pergi.... =)

Tea said... Reply to comment

aawak...
andai perlu...
biar kali ini..
kita bagaikan durian dan anggur..
kamu durian.. aku anggur...

Mat Gebu said... Reply to comment

Hmmmm.....banyak2 bersabar yeaa..

tamlegend said... Reply to comment

igt kat kekasih lama ke???

delarocha said... Reply to comment

berdikari itu kadangkala perlu.

Cik Pulau said... Reply to comment

ehhmm.. nape lak ni???

kiera'sakura said... Reply to comment

alaaaa sedih lak bce cite akak nie

mas saari said... Reply to comment

sabar ye!
moga dandelion tak lupakan sakura..

aimie amalina said... Reply to comment

dandelion
sakura
emmm
akak..smoga semuanya dipemudahkan ye..

Saiazuan said... Reply to comment

bunga sakura, bunga yg sangat cantik :)

inilza zain said... Reply to comment

awak..
moga si awak tu baca entry ni...heee~

FasiHaH SupiaN said... Reply to comment

hmmmm bersabar ye... :)

MerLe said... Reply to comment

mengenang atau terkenang...jgn tnjuk diri lemah...

Hanih Borhan said... Reply to comment

fulamak...layan... :)

ieyza afieyna said... Reply to comment

sayu je bace..sob sob.. ~

Areliff said... Reply to comment

eceh rindu kenangan lama berputik ke kak sunah :P...

sambil tu jemput join contest gambar menarik 2011:
|Contest Gambar Menarik 2011|

Syahir Ramli said... Reply to comment

tgh jiwa kacau ea skrg??

Подтверждаю said... Reply to comment

as salam..
wah...
kelopak bunga sakura yang bakal mengembang.cantik..

terkenang siapa si dandelion tu?sedih je isinya..bawak2 bersabar dan bertenang ya..qada' dan qadar..dua perkara ni seiring dengan tindakan kita.

jika berkehendakkan ia berlaku atas kehendak sendiri, usahakanlah.
insya'Allah Dia permudahkan atas ketetapan yang kehendak-Nya..jika sebaliknya, berlalulah ia seperti mana azalinya..

jadi, jangan putus asa ya ;) minta maklum balas dari dia.insya'Allah ia tidak membaban beban dalam hati

:)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.