Macam Mana Saya Boleh Lupa?

November 04, 2011

Sakura Aidil Adha ade tak?  ~gambar dari SINI

Macam mana la saya boleh lupa adik saya ada kat KL?

Mungkin sebab saya da biasa duk sorang kat Semenanjung dan tak gi mana-mana kalau orang lain sibuk balik bercuti, saya jadi lambat sikit nak fikir yang saya boleh je gi KL untuk jumpa adik saya. Dah last minute ni baru lah terfikir. Itu pun sebab ada sorang tu tiba-tiba tanya... Hahaha~

So, hari ni insya'Allah saya akan gerak ke KL. Jumpa adik saya kat sana~ Raya haji dengan sedara kat sana~

Kalo de yang nak jemput datang ke rumah, sila-sila la jemput kat FB ye~ :p


P/S: Doakan saya selamat sampai...

You Might Also Like

26 Comments

  1. bukannya lupa ttp tak ingat~

    ReplyDelete
  2. ai pon lupe gak

    waaaa

    snokla ade adik

    nk dtg umah ai pon bole

    tgk babies

    ReplyDelete
  3. hehehe
    selamat hari raya haji

    ReplyDelete
  4. Ooo balik raya 2 in 1 eh..kekekekekeke

    Selamat Hari Raya Sunah :)

    ReplyDelete
  5. kamu di tag di sini...
    http://mutiaralife.blogspot.com/2011/11/11-tagged.html

    tq... :)

    ReplyDelete
  6. sunah..sunah..
    hehehe

    selamat bergembira bersama adik kamu disana ya
    selamat hari raya dik

    ReplyDelete
  7. Selamat menyambut Aidiladha sis :)

    ReplyDelete
  8. heheheh.. meh lar dtg umh akak kek Nilai ni hah.. ajak lar 'orang' tuh! ahhahaha

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum sunah...selamat hari raya aidil adha dan semoga bergembira bersama2 sedara...:)

    ReplyDelete
  10. Adoii camne boleh lupa ni? hahaha Selamat Hari Raya Haji Sunah ;)

    ReplyDelete
  11. akak pun ada adik kt sini.. tp adik confirm blk kg.. akak je x confirm.

    ReplyDelete
  12. semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  13. weee
    sonoknyee
    walau di perantauan x rase keseorang kan..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com