BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, November 1, 2011

PLEASE FIND LOST CHILD (BINTULU)


NAME : Siti Nor Hajar (Female)

Age : 6

Date Missing : 30-Oct-2011 (5 PM)

Last Seen : Kampung Baru, Bintulu, Sarawak

Immediate Contact : Father (014-5978414) & Police


12 comments:

FasiHaH SupiaN said...

angah....kecik lagi nie....kesian parents dia...

kura said...

bintulu. jauh noo. kita kat melaka je kak. heheh

mas saari said...

lama dah takde kes budak hilang... ni terjadi semula!

semoga dia selamat dan ditemui dalam keadaan selamat..

Anum said...

kesiannya

Niena Pengembara Ilahi said...

moga2 dia selamat

Sis-Lin said...

alaa mesti family dia sedih kan..huhuhu

aimie amalina said...

aduhaiii

siannya, semoga diketemu secepat yg mungkin...

Tea said...

Ya Allah.. Kesiannya

Cik Bunny said...

baru dengar pasal tok dari mak. dengar cerita lari dibawa orang. mudahan dia selamat =(

Oh Oeya said...

Semoga dipertemukan anak ini dengan keluarganya dengan selamat, Amin.

maszull said...

assalamualaikum sunah ...kesian nyer die manalah pi ye dia kn...skg ni mcm2 boleh berlaku takut ngan keadaan bila kehilangan anakkn...:)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

bayangkan, kalau kita kecik2 dulu hilang kena culik, ahhh pasti payah nk bolos dr penculik tu kan?! kesian ini anak..........

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.