BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, November 3, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY #10





14 comments:

Anum said...

sarapan ringan2

AlongUsop said...

pagi tadi saye sarapan roti gardenia coklat ngan air soya.. :P

FasiHaH SupiaN said...

ahh lapar, sat gi ade exam. ok nak pi beli roti

athirah said...

ini pun boleh~

FaKArePa!n said...

knyang ke???

JIJI YU said...

biasa je la kan

kura said...

ouchh. sedap...

Tea said...

Breafast harini sikit jer.. Takde nasi lemak :(

Makan roti jala, bihun goreng, sandwich sardin dan sandwich telur jer...

Iffah Afeefah said...

Sy xbole mkn tlur

skng jeles

logorithm said...

I sarapan dua bungkus nasi lemak tiap-tiap pagi bekerja. Tak pernah jemu sebab sedaap!


Terbaru dari Logokoko:

[U] Suis

[U] Wajah Siti sekiranya simetri sempurna

[U] Kesian budak nih...

Niena Pengembara Ilahi said...

tdi brkfast yg mereka sediakan cheese+sosej+telur 1/2 masak :)

maszull said...

assalamualaikum sunah....itu namanya isi perut sedikit menunggu mkn tengaharikn...:)hehehehe....

Santri T.P.I.N.I said...

so simple....he3

Munnafendy said...

weeeee dh boleh buka blog sunah =)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.