Wordless Wednesday #43 : Nasi Ayam Penyet Untuk Kakakecik - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Wednesday, November 23, 2011

Wordless Wednesday #43 : Nasi Ayam Penyet Untuk Kakakecik

Ini Bibik's Restaurant punya~ Takde kaitan dengan penyokong atau pemain Indonesia.

18 comments:

  1. tengok nasi ni teringat pulak yang tak makan tgh hari lagi..jom makan.

    ReplyDelete
  2. uwaa sedapnya kak sunah nak gak ekeke lapaq terus huhu

    ReplyDelete
  3. gluuuuuuuuuuuuuuuuuurp telan air liur....ok ok akak makan semua kecuali sayur kobis n tempe,mana tauhu nie..........


    nak nak nak nak ayam penyet

    ReplyDelete
  4. ayam kena penyet sampai krg isi...huhuhu

    makin kecik la si kakak

    ReplyDelete
  5. sedapnya! lama dah tak pekena nasi ayam penyet ni..

    ReplyDelete
  6. nasi ayam penyet ni yg kuar jalan jalan cari makan ari tu ke?

    ReplyDelete
  7. klu kt sini die ade terung skali..hihihi

    ReplyDelete
  8. tempe!!! asal dia bagi dua je??? :(((

    ReplyDelete
  9. Sunah,
    Makanan pebret nih. Sambal dia mmg sangat malatop.

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad