Thursday, December 22, 2011

Cici: Mok ke Ting?


Cici baru je dapat suntikan hari tu. Untuk cegah bunting selama 6 bulan. Tapi doktor kata, kalo dalam perot Cici da ade benih dari Belang, maka tak dapat nak buat ape la. Spay doktor tak kasi. Memang tak boleh da kot no. Just boleh cegah aje. Takot dia beranak banyak nanti, tak terjaga. Housemate ni sume pun bizi memanjang. Kesian lak kang anak-anak dia tak terjaga. Kami mampu jaga mak dia aje.

Doktor bagi ubat untuk bulu Cici gak. Bulu dia macam banyak gugur akhir-akhir ni. Nkoo nape Cici? Takkan la stress kot? Hahaha~ Mungkin sebab kami tak mampu nak tahan kesian bila dia merengek-rengek mintak ikan goreng. Maka bila dia makan ikan goreng yang berminyak tu, gugurlah (eh, macam Gugurl lak) segala bulu-bulu dia. So, sekarang ni Cici makan ubat dua kali sehari. Jenuh nak paksa dia bukak mulut. Ggrrr.

Tapi akhir-akhir ni Cici macam menggemok lak. Ke nkoo sebenarnya membunting ni Cici? Baek ko terus-terang!!!

Suka panggil dia Cicimokkkk! Kalo bunting jadi Ciciting la ek? Erk! Hahaha~

17 comments:
Write Comments
  1. huh, kita ingt ibu kucing dkt rumah pon nak kc inject unt kc dia xberanak dah tapi xbuat2 ag..

    dia tu asyik beranak jea..
    dh 3 generasi dah
    ^^

    ReplyDelete
  2. hehe.. kena bawak klinik veterinar pakar puan ni.. mana tau cici pregnant lagi.. hehe.. free2 jmput singgah blog sy, jmput bc BERTEMU MAYA ATAU NYATA??

    ReplyDelete
  3. cimok sudaaa


    ciciting geli okeh dek sunahhh grrr

    ReplyDelete
  4. comel je cici..geramm pulak..

    ReplyDelete
  5. cicciiiimmookkkk!
    ape ke gebu beno cici ni kak
    hayooo
    die ade meragam tak?
    eh, dh mcm tye pompuan peknen plak
    kikiki

    ReplyDelete
  6. tu la time bercinta tak ingat tuan yg nak menangungnya hehehehee..kan dah kene cucuk..

    ReplyDelete
  7. Macam bunting je tu...haha...
    macam la si Nyau tu...badan tak brape kurus...tetiba membulat terus...huhuhu...skrg lpas beranak, badan dia makin kurus pulak...asyik mnyusu je..huhuhu

    ReplyDelete
  8. klo dia ngandung nnti dpt la cucu... :)


    biasenye bulu kucing luruh sbb mkn mknanan bergoreng, masin... kucing xleh mkn bnda yg bergaram.nnti bulunya ggur..

    ReplyDelete
  9. ahahaha..samala...xsampai ati kalo kucing merengek minta ikan grg..huhuhu..xnak bg tp terbagi gak..hasilnya bulu dia byk la melekat kat baju kita

    ReplyDelete
  10. mesti bunting tu, gemok semacam je! heheheheee

    ReplyDelete
  11. wehhhhh..best gila perut dia..buat bantal pon sodap tu..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com