BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, December 22, 2011

Cici: Mok ke Ting?


Cici baru je dapat suntikan hari tu. Untuk cegah bunting selama 6 bulan. Tapi doktor kata, kalo dalam perot Cici da ade benih dari Belang, maka tak dapat nak buat ape la. Spay doktor tak kasi. Memang tak boleh da kot no. Just boleh cegah aje. Takot dia beranak banyak nanti, tak terjaga. Housemate ni sume pun bizi memanjang. Kesian lak kang anak-anak dia tak terjaga. Kami mampu jaga mak dia aje.

Doktor bagi ubat untuk bulu Cici gak. Bulu dia macam banyak gugur akhir-akhir ni. Nkoo nape Cici? Takkan la stress kot? Hahaha~ Mungkin sebab kami tak mampu nak tahan kesian bila dia merengek-rengek mintak ikan goreng. Maka bila dia makan ikan goreng yang berminyak tu, gugurlah (eh, macam Gugurl lak) segala bulu-bulu dia. So, sekarang ni Cici makan ubat dua kali sehari. Jenuh nak paksa dia bukak mulut. Ggrrr.

Tapi akhir-akhir ni Cici macam menggemok lak. Ke nkoo sebenarnya membunting ni Cici? Baek ko terus-terang!!!

Suka panggil dia Cicimokkkk! Kalo bunting jadi Ciciting la ek? Erk! Hahaha~


17 comments:

K O R I E said...

huh, kita ingt ibu kucing dkt rumah pon nak kc inject unt kc dia xberanak dah tapi xbuat2 ag..

dia tu asyik beranak jea..
dh 3 generasi dah
^^

Yatie Awang said...

wah...letih sangat le tu...cute je masa tidurkan

Wanita suka mengumpat sulit dikapankan

محمد رازيق said...

hehe.. kena bawak klinik veterinar pakar puan ni.. mana tau cici pregnant lagi.. hehe.. free2 jmput singgah blog sy, jmput bc BERTEMU MAYA ATAU NYATA??

Iffah Afeefah said...

cimok sudaaa


ciciting geli okeh dek sunahhh grrr

ijA said...

comel je cici..geramm pulak..

FasiHaH SupiaN said...

aah nampak gumok lah cici skangggg

aimie amalina said...

cicciiiimmookkkk!
ape ke gebu beno cici ni kak
hayooo
die ade meragam tak?
eh, dh mcm tye pompuan peknen plak
kikiki

Areliff said...

tu la time bercinta tak ingat tuan yg nak menangungnya hehehehee..kan dah kene cucuk..

zaMir said...

Macam bunting je tu...haha...
macam la si Nyau tu...badan tak brape kurus...tetiba membulat terus...huhuhu...skrg lpas beranak, badan dia makin kurus pulak...asyik mnyusu je..huhuhu

Anum said...

nie betul2 letih dah nie :)

kura said...

gebu! gebu!

Niena Pengembara Ilahi said...

klo dia ngandung nnti dpt la cucu... :)


biasenye bulu kucing luruh sbb mkn mknanan bergoreng, masin... kucing xleh mkn bnda yg bergaram.nnti bulunya ggur..

Fad said...

ahahaha..samala...xsampai ati kalo kucing merengek minta ikan grg..huhuhu..xnak bg tp terbagi gak..hasilnya bulu dia byk la melekat kat baju kita

JIJI YU said...

sori cici

Raisya Haris said...

Cicimokkkk! :3

mas saari said...

mesti bunting tu, gemok semacam je! heheheheee

cimOt said...

wehhhhh..best gila perut dia..buat bantal pon sodap tu..

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.