Kakakecik Da Jadi Kakabesar - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Friday, December 23, 2011

Kakakecik Da Jadi Kakabesar

Ehem...ehemmmmmmmmmmmm... *ni batuk betul-betul ni...bukan buat-buat tau! =.=*

Hari ni kan, ada seorang kakak yang dulunye kecik, da jadi besar.

Sebab ape dia membesar dengan tiba-tiba?

Tak la tiba-tiba sangat ponnn~

Memang da dirancang sejak azali lagi pada tarikh hari ni, dia akan membesar lebih dari selalu. So, apa pun yang berlaku pada tarikh hari ni, dia kena redha dengan hakikat tu.

Sebab hari ni hari lahir dia yang ke -tutttt-tutttt- *eh, kenapa censored ni??? kacau betul lah!!!*

Tak pe lah... Yang penting, saya nak ucapkan Selamat Hari Lahir kepada Kakakecik Shida sayang~

Moga sisa umur di dunia dimanfaatkan dengan sebaik-baiknya sebagai seorang hamba Allah... Ameen...


Lagi satu, moga cepat-cepat kahwin~ Ameen... *ramai-ramai ameenkan okehhh!*

14 comments:

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad