BLOG ENCIK SUAMI

Friday, December 23, 2011

Kakakecik Da Jadi Kakabesar

Ehem...ehemmmmmmmmmmmm... *ni batuk betul-betul ni...bukan buat-buat tau! =.=*

Hari ni kan, ada seorang kakak yang dulunye kecik, da jadi besar.

Sebab ape dia membesar dengan tiba-tiba?

Tak la tiba-tiba sangat ponnn~

Memang da dirancang sejak azali lagi pada tarikh hari ni, dia akan membesar lebih dari selalu. So, apa pun yang berlaku pada tarikh hari ni, dia kena redha dengan hakikat tu.

Sebab hari ni hari lahir dia yang ke -tutttt-tutttt- *eh, kenapa censored ni??? kacau betul lah!!!*

Tak pe lah... Yang penting, saya nak ucapkan Selamat Hari Lahir kepada Kakakecik Shida sayang~

Moga sisa umur di dunia dimanfaatkan dengan sebaik-baiknya sebagai seorang hamba Allah... Ameen...


Lagi satu, moga cepat-cepat kahwin~ Ameen... *ramai-ramai ameenkan okehhh!*


14 comments:

Cik Bambam said...

aminnnnnnnnnnnnnnnn~!! :D

Iffah Afeefah said...

lerrr doa cpt kwen tok adek unah xde haha

FasiHaH SupiaN said...

aminNN!

aimie amalina said...

aminnn :))

selamat hari lahir kakakkechik! :))

Raisya Haris said...

Happy birthday kakakecik~ :)
Aminnnnnn~

fRaMe+LenSeS said...

Aminnnn.

tonaH iS herE said...

aminnnnn~

Rozuan Ismail said...

happy birthday akak shida

maszull said...

assalamualaikum sunah....Aminnn

selamat hari lahir buat Kakakecik Shida....:)

kura said...

woo. happy birthday!

incik hijau said...

amin la bau nasik minyak la dari kakakkecik skrg dah besar..haha

Aretikz said...

Aminnnn.... hehe..

aDisH.sHidA said...

sunaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...terharu nya akak...tqsm....doa2kan akak yer....
amiiiiiiiiin

kiera'sakura said...

Aminnnnn

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.