Sunday, December 4, 2011

Makan Makan Makan...

Good Morning by *WoW-Sky on deviantART

Allahumma barik lana...

Makan makan makan...

"Sedap tak?"

"Boleh lah... Nak rasa?" Dia menolak pinggan nasi goreng ke depan sikit. Saya menceduk sedikit sekadar untuk merasa. Sedap.

"Nak rasa kite punya?"

"Nak ayam tu je..."

Saya mengangkat sudu dan garpu. Tangan hendak mula memotong bahagian sebelah sana ayam yang masih belum tersentuh.

"Tak nak. Nak yang belah sana..."

Dia mengambil bahagian ayam yang telah disentuh. Terkesima sebentar. Dia makan dan diam.

Sambung makan.

Makan makan makan...


#Motif entri ni? Hahaha... Saja nak suruh otak kamu bersenam pagi-pagi~ Selamat berhari Ahad!

17 comments:
Write Comments
  1. hr tu kan..aku makan ayam jgk..pas tu..pelangi nak ayam..aku kasi..die makan je..bekas aku kot..

    ReplyDelete
  2. oh.. lapar rasanya.. macam tahu2 jak sunah suruh aku makan.. ahakz..

    ReplyDelete
  3. wahh mkn ngan saper tu adik?mkn mkn mkn..sedapnyer

    ReplyDelete
  4. mesti org yg tersayang ni.makan dekat bahagian yang dah disentuh

    ReplyDelete
  5. makannn..makannn.makannn.. makan berkongsi ni dapat mengeratkan perhubungan juga. tapi bukan dengan yang bukan mahramlah..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum sunah...selamat makan tengahari yer....nape x letak gambar nasi goreng yg diorder tu...mesti sedapkn...:)

    ReplyDelete
  7. Rasulullah pn minum satu tempat yg sama dgn isteri baginda... kan contoh yg sweet untuk kita ikut tue,,, sunah lagi tue :D

    ReplyDelete
  8. otak dah penat berlari siang td.. terpaksa bersenam plak baca entry ni.. haha..

    ReplyDelete
  9. Xoesah share pon
    ade sorg blogger dok mkn kentang ai tnpe ase segan ilek je

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com