Makan Makan Makan...

December 04, 2011

Good Morning by *WoW-Sky on deviantART

Allahumma barik lana...

Makan makan makan...

"Sedap tak?"

"Boleh lah... Nak rasa?" Dia menolak pinggan nasi goreng ke depan sikit. Saya menceduk sedikit sekadar untuk merasa. Sedap.

"Nak rasa kite punya?"

"Nak ayam tu je..."

Saya mengangkat sudu dan garpu. Tangan hendak mula memotong bahagian sebelah sana ayam yang masih belum tersentuh.

"Tak nak. Nak yang belah sana..."

Dia mengambil bahagian ayam yang telah disentuh. Terkesima sebentar. Dia makan dan diam.

Sambung makan.

Makan makan makan...


#Motif entri ni? Hahaha... Saja nak suruh otak kamu bersenam pagi-pagi~ Selamat berhari Ahad!

You Might Also Like

17 Comments

  1. hr tu kan..aku makan ayam jgk..pas tu..pelangi nak ayam..aku kasi..die makan je..bekas aku kot..

    ReplyDelete
  2. oh.. lapar rasanya.. macam tahu2 jak sunah suruh aku makan.. ahakz..

    ReplyDelete
  3. wahh mkn ngan saper tu adik?mkn mkn mkn..sedapnyer

    ReplyDelete
  4. mesti org yg tersayang ni.makan dekat bahagian yang dah disentuh

    ReplyDelete
  5. makannn..makannn.makannn.. makan berkongsi ni dapat mengeratkan perhubungan juga. tapi bukan dengan yang bukan mahramlah..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum sunah...selamat makan tengahari yer....nape x letak gambar nasi goreng yg diorder tu...mesti sedapkn...:)

    ReplyDelete
  7. Rasulullah pn minum satu tempat yg sama dgn isteri baginda... kan contoh yg sweet untuk kita ikut tue,,, sunah lagi tue :D

    ReplyDelete
  8. otak dah penat berlari siang td.. terpaksa bersenam plak baca entry ni.. haha..

    ReplyDelete
  9. Xoesah share pon
    ade sorg blogger dok mkn kentang ai tnpe ase segan ilek je

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com