Sudah, Sudah! Cukup-cukuplah Tu!

Morning pearls by =Dr4kon on deviantART

Ok, dah dah!

Hishh. Kang sume tanya diorang blogger jenis ape, jenuh jugak nak belek blog satu-satu. Hahaha~

Banyak lagi kan jenis blogger kat alam maya ni. Bila da publish entri semalam tu, terkeluar lagi jenis-jenis lain dalam kepala ni. Ye la, blogger anime, blogger hero kanak-kanak, blogger sayang haiwan, blogger fotogedik, blogger sesedap rasa, blogger kera sumbang pun ada jugak kan. Tu kalau tambah lagi banyak-banyak, ade jugak lebih 50 tu kang. Hahaha~

Hari ni hari Isnin, hujan rahmat kat Skudai ni. Sejuk-sejuk macam ni tentu sekali sangat sedap untuk masuk semula ke dalam selimut walaupun dah mandi. Hahaha~ Tapi tapi tapi... Ada kerja yang perlu disiapkan sebelum tiba hari Khamis minggu ni pulak~ Maka, kena la rajinkan diri untuk meneroka netbook ciput ini. Huhuhu.

Selamat bersarapan semuanya, selamat berpuasa kepada yang berpuasa sunat hari ni, selamat bekerja kepada yang bekerja, dan selamat menimba ilmu kepada yang ada kuliah hari ni. ^_^

20 comments:

  1. mcm x kje je hari ni....hujan masih belum berhenti...huhu

    ReplyDelete
  2. selamat pagi dan selamat bersarapan gak

    ReplyDelete
  3. ehem..kenapa nak siapkan keja b4 kamis.hihi

    ReplyDelete
  4. @Suhaili Sarif

    sebab setiap khamis da kena present progress... T_T

    ReplyDelete
  5. ok..kna tambah, selamat present project kepada alang ye angah! hehehe m

    ReplyDelete
  6. Salam isnin,selamat pagi,moga dipermudahkan urusan arinie..

    ReplyDelete
  7. kalau akak konpem dah masuk dalam selimut semula...heheheee

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum sunah...mmg hujan rahmat kat Skudai hari ni hujan x henti2kan...cuaca sejuk betul hari ...:)

    ReplyDelete
  9. macam2 jenis blogger ade..err..kak sunah tak masukkan kot blogger yg cite psl die pegi mana2..blog travel la..aisy banyak sgt kan

    ReplyDelete
  10. blogger syok sndiri pon ada sunah! ahhahahaha

    ReplyDelete
  11. selamat mncri keje aimie amalina
    hehehe :))

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.