BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, March 8, 2011

Entri dan Emosi...


Dari entry tu, mereka kata saya jiwang. Ada yang kata macam sayu saje entry tu. Mereka yang lagi satu pulak kata saya makin banyak post entry berkaitan cinta (walaupun hanya sebagai entry cambest dari blog orang yang da nak kawen tak lama lagi tu...:D) Entry yang ni pulak mereka kata saya marah benar.

Ia terpulang...pembaca mempunyai pelbagai cara untuk membaca entry kita, dan masing-masing dengan gaya serta intonasi yang berbeza. Itu sudah tentu, bukan? Kadang-kadang kita post dengan lemah lembut dan supan suntun, dibaca dalam intonasi tegas dan marah-marah. Hoho~ banyak berlaku ni...yang tegas dan emosi lak dibaca macam kelakar...eiks, tapi jarang lah macam ni...

Sebab tu, kena hati-hati dengan apa yang kita tulis dalam entry, takut tersalah intonasi pulak...ade yang merajuk dan bawak diri sambil tekan unfollow. Ops, guro saje, okie?

Dah...hari ni sangat sibuk, tak sempat nak balas jejak kamu-kamu semua...da lama tak blogwalking...:( malam ni pun ade meeting lagi. Tuan direktor vlog kata, kena kurangkan berblogging nampaknya sekejap sebab nak setelkan banyak laporan. Sekejap je, okie? Hahaha~ (mana boleh tinggal...adessss...-_-")

Oh ye, petang tadi ade artis popular buatkan seloka menarik... Erm, pilih jadi entry cambest kali ni pulak ye~


ENTRI CAMBEST ARTIS POPULAR



Kan Ku Jaga Setiamu...


Kau pertemukan aku dengan mereka...
Tidak perlu ditanya adakah ini takdirMu...
Sudah nyata dan pasti ini anugerahMu...
Nikmat tidak ternilai untuk hambaMu...

Sesungguhnya mereka semua kekasih hatiku...
Berikanlah aku segala kekuatan...
Untuk mengikat hati-hati ini dengan cintaMu...
Ingin kubawa terbang ke syurgaMu...

...Wahai yang dicinta telah kurela
Hadirmu temani relung hatiku
Simpanlah jiwaku dalam doamu
Kan ku jaga cintamu
Wahai yang dicinta telah kurela
Hadirmu temani relung hatiku
Simpanlah nafasku dalam hidupmu
Kan ku jaga setiamu...
[Maidany]

Terima kasih mereka...
Yang memberikan aku rasa cinta ini...
Biar terus menyala hingga hujung waktu...
Izinkan kami sama-sama mencintaiMu...


ENTRI CAMBEST SAPE KALI NI? JOM TERJAH!



Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.