BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, May 7, 2011

Nak Bukak Kedai Cheesecake!!!


Di suatu pagi yang indah nan permai, burung-burung berkicauan merdu sekali...semerdu Elly Mazlein pun ada~~ Erk! Dua orang budak kecik pergi ke kedai kek sebab nak beli kek, takkan la nak beli buku, kan?

Gula-gula: Melelehhhhhhh...!!!

24:7: Ape yang meleleh???

Gula-gula: Ko tak nampak air liur aku meleleh ni?

24:7 menoleh ke arah Gula-gula, menelek kalau-kalau ada air liur yang menitis-nitis.

Gula-gula: Dah, takde air liur aku nak meleleh keluar, beb! Tak payah tenung macam tu sekali!

24:7: Err, okeh okeh...habis ape yang meleleh???

Gula-gula: Melelehhhhh sebab tengok cheesecake tu haaa...

24:7: Yang mana satu? Banyak ni haa...

Gula-gula: Yang tu laaa...yang ada strawberry tuuu!

24:7: Oooo...yang ni eks?

Klik gambo untuk undi cheesecake ni~

Gula-gula: Ha'ah yang tu lahhh...ko tak meleleh ke tengok???

24:7: Alaaa...aku pun pandai lah buat macam tu! Ko ingat dia je ke pandai???

Gula-gula: Erk! Ye ke? Tak pernah tau lak!

24:7: Ko saje ekss...ko jangan puji lebih-lebih cheesecake dia tu! Kang dia cakap "welllllllll" kang, ko genti menyampah, beb!

Gula-gula: Ko kenal ke dia ni? Macam kenal rapatttttt jeeee...

24:7: Perghhhhhhh! Ko tak tau! Cheesecake dia ni masuk digiWowwww tuuuuu! Yang ada Che Mat Gebu sekali masuk!!!

Gula-gula: Hah??? Yang Ben Ashaari pun masuk tu keee???

24:7: Ben Ashaari...? Sape pulak tu? Aku kenal yang part makan-makan ni jeee... Aku da penat da cakap banyak ni beb! Aku tak kira wehhh, nanti aku nak bukak kedai cheesecake gak! Ko tengok lahhhh!

Gula-gula: Erk! Biar betul ko ni??? Sampai gitu sekalisssss~

24:7: Aku tak kira, beb!!! Aku nak bagi ko melelehhhhhh gak tengok cheesecake aku nanti! Tapiiiiiiii............!!!!!!!

Gula-gula: Tapi apa pulak nehhhhh?

24:7: Sebelum tu, ko kena la bagi semangat kat aku! Cepat undi cheesecake aku kat SINI!!!

Sekian...

Sila undi dia, dia nak bukak kedai cheesecake tu...pasti melelehhhhh!

P/S
: Nak keluar beli bahan lagi lahhh...nak buat cheesecake lagi sekali!

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.