BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, September 14, 2011

Wordless Wednesday #25 : Wanna New Gadget for Yourself?


Click HERE to attend...


Cici: Kite Nak Wordless Wednesday Jugak!


Lagi banyak gambar kat SANA


Wordy La Pulak : Terima Kasih Kakak Comot



Sebenarnya saya gi pejabat poslaju pusat kat Taman Perindustrian Larkin, Johor Bahru. Hari raya lepas, sebelum balik ke Johor, kakak comot sorang neh mintak alamat rumah kat Johor. Katanya nak pos barang. Saya pun bagi aje. Then beberapa hari lepas kakak comot inbox dekat FB. Dia kata dah pos barang, mungkin hari Isnin sampai.

Hari Isnin...semua keluar rumah, jadi takde sape nak sambut abang posmen. Huhuhu... Balik dari lab, tengok-tengok ade notis dari poslaju National Courier. Diorang datang, tapi kitorang takde kat rumah. So, kena amek kat pejabat poslaju pusat. Baru hari ni berkesempatan nak pergi.

Dah berdebar-debar baca mesej kakak comot kat FB sebab dia kata kalau amek lambat, nanti cair. Erkkk! Apekahhh bendanya tuuu... Lepas tu kakak comot siap cakap, yang besar tu boleh kecikkan. Erkkk! Apekahhhh...??? Hahaha~ Ada lagi, dia kata satu benda tu jangan dikunyah, untuk buat kek cantik-cantik bagi jamu mata dia. Errr...

Dah sampai rumah, bukak bungkusan tu dengan hati yang gumbiraaaa... Ekekeke... Alhamdulillah, terima kasih kakak comot untuk walnut, coklat, kurma, buah tin, kacang pistachio, keychain dannnnn....jubah tuuuuu!!! Sangat cantik!!! Dah try, hosmet cakap nampak besar sikit. Tinggi dan lengan da elok dah...cuma lebar sikit. Hehehe... (so kakak comot da tau kite tinggi manaaaa... :p)

Terima kasih kak Lydia Miza! Sayang kakak comot ketat-ketat!!!


Wordless Wednesday #24 : Buat Ape Kat Sini?



Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.