TERBAIK DARI ENCIK SUAMI

Tuesday, September 20, 2011

Jangan Salahkan Telur...

Gambar cilok SINI

"Jangan salahkan telur tak ada, kalau malas nak masak..." [Aunty Jenny, 2011]

Kak Ila cakap, laksa penang...sesedap mana pun rasanya, kalau takde telur, takde ummphhh...

P/S: Saya tak makan laksa penang.

Syok Tengok Video Ni!

Comey sekali video ni...

Ekekeke...

Meh tengok meh...



Sila pergi ke website di SINI.

Fanpage lak kat SINI.


P/S: Dah daftar mengundi belom???

Bagai Menarik Lesung Pipit


Cantik kan kalo ada lesung pipit...

Macam dak mucuk ni...

Sampai nama blog pun www.silesungbatu.com

Kalo jumpa dia...

Rasa macam nak cocok-cocok lesung pipit dia tu...

Motif letak gambo ni??? Saja nak tunjuk dia da berpunya... Lalala~

Tu lerr sampai ada yang jelessss...

Nak jugak ada lesung pipit macam dia...

Siap tarik kuat-kuat nak bagi ada lesung pipit...

Haishhh...

Ko buat la kembong-kempis macam mana pun usopppp

Kalo da tak boleh tu, tak boleh lerr...

Dah, dah!

Tak payah tarik dah...

Takde lesung pipit pun Awin ok ajeee...

Lalala~


P/S: Boleh paham kan maksud perlibahasa baru ni?

Titik-titik Hitam

feeling lonely by ~luuunacy on deviantART

Astaghfirullahal'azim...

Astaghfirullahal'azim...

Astaghfirullahal'azim...

Kadang aku sendiri...merenung masa yang telah berlalu. Mengenang waktu-waktu yang tidak bisa untuk aku putar kembali. Waktu-waktu gelap dan kelam...waktu-waktu yang pahit dan memualkan. Waktu-waktu yang jauh sekali dariku...namun masih jelas dalam ingatan...seolah-olah baru semalam segalanya terjadi. Bukan diri yang meminta untuk kenangan yang membencikan itu datang...namun benarlah kataMu...ini hukuman untukku di dunia...dihantui dosa lalu hingga menyesakkan fikiran dan perasaan.

Astaghfirullahal'azim...

Astaghfirullahal'azim...

Astaghfirullahal'azim...

Masa lalu yang penuh dengan dosa...titik-titik hitam dalam hati yang semakin banyak tompokannya...semakin hari semakin membesar dan memberat! Dosa-dosa yang sebesar gunung-ganang...malah aku yakin lebih besar dan berat dari itu...bila-bila masa saja akan menghempapku!

Alla...Allah...Allah....

Adakah bisa untuk Kau mengampuni segala dosaku yang lalu? Layakkah aku...insan jijik lagi hina...untuk menerima keampunan dariMu? Masih adakah ruang untuk aku...hambaMu yang kerdil lagi lemah...untuk terus berlari mencari CINTAMU yang hakiki? Masih hadirkah rasa kasih dan cinta untuk aku yang terpalit dengan begitu banyak lumpur dosa yang kotor dan busuk?

Allah...Allah...Allah...

Janganlah Kau biarkan aku dalam dosa, melainkan Engkau ampunkan kesemuanya...
Janganlah Kau biarkan aku dalam kesempitan, melainkan Engkau lapangkan...
Janganlah Kau biarkan aku dalam berhajat, melainkan Engkau perkenankan...

Astaghfirullahal'azim...

Astaghfirullahal'azim...

Astaghfirullahal'azim...

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Andaikan kamu berbuat dosa sehingga dosamu mencapai langit, kemudian kamu bertaubat nescaya Allah s.w.t. memberi keampunan kepada kamu." (Riwayat Ibn Majah)

--Maafkan aku...kerana tidak bisa menjadi sehebat...

Blogger Rajin Komen

Get this widget
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari Jeneral Sunah Suka Sakura dot com.