BLOG ENCIK SUAMI

Monday, December 19, 2011

Aha... Betul Lah Tu...

Gambar dari yang tertulis dalam gambar tu


Sudah, Sudah! Cukup-cukuplah Tu!

Morning pearls by =Dr4kon on deviantART

Ok, dah dah!

Hishh. Kang sume tanya diorang blogger jenis ape, jenuh jugak nak belek blog satu-satu. Hahaha~

Banyak lagi kan jenis blogger kat alam maya ni. Bila da publish entri semalam tu, terkeluar lagi jenis-jenis lain dalam kepala ni. Ye la, blogger anime, blogger hero kanak-kanak, blogger sayang haiwan, blogger fotogedik, blogger sesedap rasa, blogger kera sumbang pun ada jugak kan. Tu kalau tambah lagi banyak-banyak, ade jugak lebih 50 tu kang. Hahaha~

Hari ni hari Isnin, hujan rahmat kat Skudai ni. Sejuk-sejuk macam ni tentu sekali sangat sedap untuk masuk semula ke dalam selimut walaupun dah mandi. Hahaha~ Tapi tapi tapi... Ada kerja yang perlu disiapkan sebelum tiba hari Khamis minggu ni pulak~ Maka, kena la rajinkan diri untuk meneroka netbook ciput ini. Huhuhu.

Selamat bersarapan semuanya, selamat berpuasa kepada yang berpuasa sunat hari ni, selamat bekerja kepada yang bekerja, dan selamat menimba ilmu kepada yang ada kuliah hari ni. ^_^


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.