BLOG ENCIK SUAMI

Friday, December 23, 2011

Kakakecik Da Jadi Kakabesar

Ehem...ehemmmmmmmmmmmm... *ni batuk betul-betul ni...bukan buat-buat tau! =.=*

Hari ni kan, ada seorang kakak yang dulunye kecik, da jadi besar.

Sebab ape dia membesar dengan tiba-tiba?

Tak la tiba-tiba sangat ponnn~

Memang da dirancang sejak azali lagi pada tarikh hari ni, dia akan membesar lebih dari selalu. So, apa pun yang berlaku pada tarikh hari ni, dia kena redha dengan hakikat tu.

Sebab hari ni hari lahir dia yang ke -tutttt-tutttt- *eh, kenapa censored ni??? kacau betul lah!!!*

Tak pe lah... Yang penting, saya nak ucapkan Selamat Hari Lahir kepada Kakakecik Shida sayang~

Moga sisa umur di dunia dimanfaatkan dengan sebaik-baiknya sebagai seorang hamba Allah... Ameen...


Lagi satu, moga cepat-cepat kahwin~ Ameen... *ramai-ramai ameenkan okehhh!*


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.