BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, January 18, 2012

Wordless Wednesday #46 : Kot Ye Pun Nak Ber'Facebook'...


Jangan la sampai berbantalkan laptop... Cici, Cici...


15 comments:

aDisH.sHidA said... Reply to comment

wah wah cici ni.....

Kalamhati said... Reply to comment

alaa tomei tomeeeii..hehe

Nuur mutiara said... Reply to comment

cici pun berfacebook? huhu xD

- Perantau. - said... Reply to comment

kucing : "ah,suke aku la.aku pun nak bermukabuku" =P

Iffah Afeefah said... Reply to comment

Gedikla die ni haha

Lea Isnawi said... Reply to comment

sedap letak kepala kat situ

panas je

hihi

Oh Oeya said... Reply to comment

hihi.. lena sungguh cici :D

Tea said... Reply to comment

Salahkan tuan dier.. Salahkan tuan dier ni.. Hehe

Syafiq Ahadin said... Reply to comment

sangat kiut.................

Tiramisu Fatiema said... Reply to comment

heheh..cute..penat,banyak komen kat fb tu kot..

JIJI YU said... Reply to comment

tu pasal aku mnyampah dgn kucing ni

Ina Nadia said... Reply to comment

Siapa yang guna FB ni?Tuan dia ke dia?Comel je dia tidur. :D

~Filzati Zulkepli~ said... Reply to comment

mesti tuan dia pun kaki FB ni. hehehe

Solihin Zubir said... Reply to comment

amboiii.. kucen pon sakan berpesbuk nowh.. heheh..

maszull said... Reply to comment

assalamualaikum sunah...wah cici sampai tetido depan laptop penat melayan FB n blog yer...:)

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.