BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, February 16, 2012

Walaupun Begitu, Aku Tetap Doakan...

Picture by stupid-bottle on tumblr

Ya, itu hak kamu...

Mungkin kamu segan kerana umur kita akhirnya sama untuk beberapa bulan, malah tidak mungkin pula kamu tidak mahu doa daripada semua pada hari yang istimewa buat kamu.

Itu tetap hak kamu...

Untuk apa pula aku berkecil hati, itu tetap hak kamu...

Maka untuk itu, walau bagaimana pun yang berlaku, aku tetap mendoakan kamu. Biar bukan hari istimewa buat kamu, hari-hari yang terus berlalu dan hari-hari yang mendatang, insya'Allah doaku tetap ada buat kamu.

Untuk kamu sahabatku...

Moga semuanya dipermudahkan di dunia dan juga di akhirat oleh Dia yang menjadikan kamu lahir ke dunia pada tarikh itu, dan segala kebaikan itu untuk kamu.

Ameen...


13 comments:

Anum said...

sentiasa berdoa utk kawan2

maszull said...

assalamualaikum sunah...doakan kesejahteraan kekawan semua juga yer...:)

mas saari said...

ameen...

Gen2Merah said...

semoga yang terbaik untuknya dan untuk diri kita bersama (",)

lieynanilaz said...

ameen....

Noraim said...

sentiasa doakn yg terbaik utk mereka walaupun tak diminta :)

Hidayah Shukor said...

ameen...

Doa memberikan kekuatan pada org yg lemah, membuat org tidak percaya menjadi percaya & memberikan keberanian pada org yg ketakutan. :)

Iffah Afeefah said...

amin untuk die jugak

tapi besday sapekah?

Iffah Afeefah said...
This comment has been removed by the author.
JIJI YU said...

ambopi..trsentuh ke nenek

Suhaili Sarif said...

untungla orang tu..hihi
ada gula-gula pelangi lagi.hehe

Citarasa Rinduan said...

amin..
nak gula2 tu mcm orang itu

aDisH.sHidA said...

semoga "dia" tu ok dan boleh terima kan...

siapa tu yang sebaya seusia dengan sunah nie

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.