Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday #47 : Saya Jatuh Cinta

LangitIlahi.com

8 comments:
Write Comments
  1. mula2 pening tgk carta tu, pastu bru paham...huhuhuu

    ReplyDelete
  2. @[k]o{q}i[n]

    ahaha...sama la..mula2 tercari2 jugak...lepas tu alhamdulillah faham.. :)

    ReplyDelete
  3. as salam..
    alhamdulillah..
    hmn..macam terkurang..pada bahagian jatuh, kan..ada dua, bagi yang berdosa dan bagi yang munafik. munafik akan kekal selama-lamanya..dan bagi yang berdosa, diseksa dahulu. selepas itu, baru dimasukkan ke syurga-Nya..

    jika dihitung amal perbuatan kita sepanjang hidup, kita tak mampu untuk berada disyurga kerana sifat syurga itu sendiri adalah mulia. kerana hidup kita, tak terlepas dari melakukan dosa..
    tapi dia Maha Adil..dia berikan kita masa untuk bertaubat dan menginsafi kesalahan sendiri setiap kali kita melakukan dosa..

    kerana..Dia Maha Agung, dimasukkan ke dalam syurga kerana redha-Nya..

    tapi terdapat pelbagai pendapat. pakcik pilih mana yang palin hampir dengan yang sahih.

    apa2 pun..semuanya kerana mahukan redha Allah..

    :)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sunah... insyaAllah mudah2an syurgalah tempatnya...:)

    ReplyDelete
  5. mula2 anum tgk x faham and the last br faham

    ReplyDelete
  6. ok, akhirnya berjaya jgk faham. huhu.

    kak, cmne nak buat bila tiba2 blog tak blh buka? dia ckp blog dah delete padahal xdelete pun.

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com