BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday #47 : Saya Jatuh Cinta

LangitIlahi.com


8 comments:

[k]o{q}i[n] said... Reply to comment

mula2 pening tgk carta tu, pastu bru paham...huhuhuu

Sunah Sakura said... Reply to comment

@[k]o{q}i[n]

ahaha...sama la..mula2 tercari2 jugak...lepas tu alhamdulillah faham.. :)

Подтверждаю (fadzli) said... Reply to comment

as salam..
alhamdulillah..
hmn..macam terkurang..pada bahagian jatuh, kan..ada dua, bagi yang berdosa dan bagi yang munafik. munafik akan kekal selama-lamanya..dan bagi yang berdosa, diseksa dahulu. selepas itu, baru dimasukkan ke syurga-Nya..

jika dihitung amal perbuatan kita sepanjang hidup, kita tak mampu untuk berada disyurga kerana sifat syurga itu sendiri adalah mulia. kerana hidup kita, tak terlepas dari melakukan dosa..
tapi dia Maha Adil..dia berikan kita masa untuk bertaubat dan menginsafi kesalahan sendiri setiap kali kita melakukan dosa..

kerana..Dia Maha Agung, dimasukkan ke dalam syurga kerana redha-Nya..

tapi terdapat pelbagai pendapat. pakcik pilih mana yang palin hampir dengan yang sahih.

apa2 pun..semuanya kerana mahukan redha Allah..

:)

maszull said... Reply to comment

assalamualaikum sunah... insyaAllah mudah2an syurgalah tempatnya...:)

Anum said... Reply to comment

mula2 anum tgk x faham and the last br faham

Noraim said... Reply to comment

ok, akhirnya berjaya jgk faham. huhu.

kak, cmne nak buat bila tiba2 blog tak blh buka? dia ckp blog dah delete padahal xdelete pun.

lieynanilaz said... Reply to comment

terima kasih kerna berkongsi...

JIJI YU said... Reply to comment

mntang2 le ada tmblr

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (58) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (9) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (51) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.