Wordless Wednesday #47 : Saya Jatuh Cinta

LangitIlahi.com

8 comments:

  1. mula2 pening tgk carta tu, pastu bru paham...huhuhuu

    ReplyDelete
  2. @[k]o{q}i[n]

    ahaha...sama la..mula2 tercari2 jugak...lepas tu alhamdulillah faham.. :)

    ReplyDelete
  3. as salam..
    alhamdulillah..
    hmn..macam terkurang..pada bahagian jatuh, kan..ada dua, bagi yang berdosa dan bagi yang munafik. munafik akan kekal selama-lamanya..dan bagi yang berdosa, diseksa dahulu. selepas itu, baru dimasukkan ke syurga-Nya..

    jika dihitung amal perbuatan kita sepanjang hidup, kita tak mampu untuk berada disyurga kerana sifat syurga itu sendiri adalah mulia. kerana hidup kita, tak terlepas dari melakukan dosa..
    tapi dia Maha Adil..dia berikan kita masa untuk bertaubat dan menginsafi kesalahan sendiri setiap kali kita melakukan dosa..

    kerana..Dia Maha Agung, dimasukkan ke dalam syurga kerana redha-Nya..

    tapi terdapat pelbagai pendapat. pakcik pilih mana yang palin hampir dengan yang sahih.

    apa2 pun..semuanya kerana mahukan redha Allah..

    :)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sunah... insyaAllah mudah2an syurgalah tempatnya...:)

    ReplyDelete
  5. mula2 anum tgk x faham and the last br faham

    ReplyDelete
  6. ok, akhirnya berjaya jgk faham. huhu.

    kak, cmne nak buat bila tiba2 blog tak blh buka? dia ckp blog dah delete padahal xdelete pun.

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi?

Terima kasih tinggalkan komen~ ;)

Powered by Blogger.