Nak Baucar Buku RM 5,300???

March 24, 2012

PTS di PBAKL 2012

Saya pasti, da ramai yang kenal penerbit PTS melalui buku-buku yang diorang terbitkan, kan? PTS akan buka booth di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur pada 27 April hingga 6 Mei 2012~

Untuk PBAKL kali ni, PTS ade buat satu program Hebah dan Menang, di mana hadiah yang diberikan kepada pemenang adalah baucar buku berjumlah RM5,300!!! Banyak tuuu yang boleh dibeli~~~

Berminat? Ape lagi, klik SINI untuk maklumat lanjut macam mana nak menang~~~

Mana yang da habis baucar buku 1 Malaysia mahupun yang tak dapat baucar tu, jom hebah ramai-ramai~

You Might Also Like

9 Comments

  1. angah...nanti kalau nak turun roger2 lah ^^

    ReplyDelete
  2. woho...ada lagi pameran..kalau tarikh tu berada di KL..insyaallah.

    ReplyDelete
  3. terbaca iklan ni juga pd seorang blogger.. best tapi budget tk de nie~~heee nk tgk la bauncer tu cm ne~~

    ReplyDelete
  4. bauchar no longer valid waktu ni..huhu

    ada duit lebih bleh la g tgk :)

    ReplyDelete
  5. wah!manyak tuuu..best klu dpt ni..leh tambah koleksi buku..hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com