Wordless Wednesday #51: Rasanya, Ke Mana Patut Dia Melangkah?

March 21, 2012

You Might Also Like

15 Comments

  1. Ambik bidang pengurusan ... :) USM ada tawarkan tempat ...

    ReplyDelete
  2. akademi fantasia dah takder..so kurang la satu arah tujuan bebudak spm...

    result engko ni kaan..ahaha..maknanya aku lagi pandai dari engko la ni eh

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.bnyk peluang skrg..kalau blh pilih lh bidang yg diminati dan bersesuaian dgn diri..akak jg tgh menunggu result ank ni..huhu

    ReplyDelete
  4. @HasrulHassan [HH]

    pengurusan ye? dia minat ICT katanya..tapi nak amek asasi or matrix dulu..cuma, ntuk dia dapat aliran sains hayat tu macam kurang sikit la kan..

    ReplyDelete
  5. @JIJI YU

    hagak2 la weh...tengok tu SPM tahun berapa tu...aigooo... =.=

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum sunah...tahniah yer buat adik sunah kerana telah berjaya dgn cemerlang dlm peperiksaan SPM...:)

    ReplyDelete
  7. tahniah.....

    sunah try pm abg eq...tanya pendapat dia semalam akak de nampak status abg eq...sapa2 nak tanya pendapat dia inbox beliau

    ReplyDelete
  8. result adik sunah ke?
    not bad! pendapat akak ikut minat dia..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulilah tgk result die nie.. ikut minat tp tgk jugak arah tuju minat die tue akan dtg byk cabaran berebut kerja tue dgn org lain ke x..

    ReplyDelete
  10. masuk matrix la.. ape lagi..asasi ker.. ehhehe

    ReplyDelete
  11. kalau ai baik amik pendidikan

    haha

    #mentangdahnakjadicikgu

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com