Hobi Baru Cici - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Tuesday, April 17, 2012

Hobi Baru Cici


Hobi baru Cici adalah...

Nampak tu, dia buat ape dengan bebi froggy???

Tak nampak?

Gelap sangat kan...

Bese la, kamera henset murah...

Meh tengok yang jelas sikit...


Nampak?

Tak nampak gak eh?

Ok, ok...

Kita bukak lampu dulu...


Haaa... Kali ni nampak??

Budak ni akhir-akhir ni duk berebut nak masuk selimut...

Bila kita nak tido je, tebar selimut, lelaju dia masuk dalam selimut! =.=

9 comments:

  1. penat kot.tapi keje apa je yg die wat.huhu

    ReplyDelete
  2. syok sikit dok bawah selimut tu...hehehee

    ReplyDelete
  3. alolo..kiutnyer..kalau nadia dah lm join sekali masuk bwh selimut..=)

    ReplyDelete
  4. froggy mcm jeling2 je dengan cici

    ReplyDelete
  5. dia nk bermanja la tue xnk jaga pagar lagi...hihihi

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum sunah...cici suka dok dlm selimut tu yer seronok dp tidur ngan sunah agaknya..:)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad