Tuesday, April 17, 2012

Hobi Baru Cici


Hobi baru Cici adalah...

Nampak tu, dia buat ape dengan bebi froggy???

Tak nampak?

Gelap sangat kan...

Bese la, kamera henset murah...

Meh tengok yang jelas sikit...


Nampak?

Tak nampak gak eh?

Ok, ok...

Kita bukak lampu dulu...


Haaa... Kali ni nampak??

Budak ni akhir-akhir ni duk berebut nak masuk selimut...

Bila kita nak tido je, tebar selimut, lelaju dia masuk dalam selimut! =.=

9 comments:
Write Comments
  1. penat kot.tapi keje apa je yg die wat.huhu

    ReplyDelete
  2. syok sikit dok bawah selimut tu...hehehee

    ReplyDelete
  3. alolo..kiutnyer..kalau nadia dah lm join sekali masuk bwh selimut..=)

    ReplyDelete
  4. froggy mcm jeling2 je dengan cici

    ReplyDelete
  5. dia nk bermanja la tue xnk jaga pagar lagi...hihihi

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum sunah...cici suka dok dlm selimut tu yer seronok dp tidur ngan sunah agaknya..:)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com