TERBAIK DARI ENCIK SUAMI

Monday, April 2, 2012

Kunci Sape Ni?


Semangatnya datang lab pagi ni.

Tu pun sampai lab kul 11 pagi.

Semangat, semangat pun, sampai lab tengok kunci lab takde. Ada yang tersilap amek kunci rumah la nampak gayanya ni. Sebab masa nak keluar rumah tadi memang gugusan kunci ni je yang ade kat penyangkut kunci. Ingatkan keychain kat gugusan kunci saya yang tercabut, rupanya memang bukan gugusan kunci saya. =.=

Lepas tu turun bawah, gi lab tingkat 3, nak mintak kunci kat technicion. Ok, sume technicion keluar de hal lain. Lab bawah pun kosong takde orang. Mana ntah gi semua orang. Then, sms labmate. Dia pun kat kolej dia lagi. Tapi dia ada kunci. Mintak dia cepat-cepat datang lab.

Duk kejap kat lab tingkat 3 sementara tunggu labmate dan technicion. Hurmmm... Sambil doakan moga-moga wife abang Ben selamat melahirkan... Ameen.

9 comments:

mas saari said...

amin..moga dipermudahkan isteri dia bersalin!

mynameismy said...

Amin....:)

maszull said...

assalamualaikum sunah...mudah2an selamat hendaknya...:)

Rozuan Ismail said...

semoga semuanya selamat.

Cik Rose Cute said...

amin...

ieyza afieyna said...

mesti kelam kabut ye pagi tadi smpai leh tersilap amik kunci., hee


amin.. mudah2 an.. ;)

kiera'sakura said...

laaa kira dah pernah dua kali tertinggal kunci dalam bilik.. skarang dah buat kunci pendua takut jadi lagi..huhuhu

Ckin Kembaq said...

penah gak jadi gini..tp tertinggal kunci dlm bilik..adeh tak pasan btol..huhu

Iffah Afeefah said...

Sudah, saba jela

yeke nk bslin da

waa tumpang takut

Blogger Rajin Komen

Get this widget
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari Jeneral Sunah Suka Sakura dot com.