Kunci Sape Ni?

April 02, 2012


Semangatnya datang lab pagi ni.

Tu pun sampai lab kul 11 pagi.

Semangat, semangat pun, sampai lab tengok kunci lab takde. Ada yang tersilap amek kunci rumah la nampak gayanya ni. Sebab masa nak keluar rumah tadi memang gugusan kunci ni je yang ade kat penyangkut kunci. Ingatkan keychain kat gugusan kunci saya yang tercabut, rupanya memang bukan gugusan kunci saya. =.=

Lepas tu turun bawah, gi lab tingkat 3, nak mintak kunci kat technicion. Ok, sume technicion keluar de hal lain. Lab bawah pun kosong takde orang. Mana ntah gi semua orang. Then, sms labmate. Dia pun kat kolej dia lagi. Tapi dia ada kunci. Mintak dia cepat-cepat datang lab.

Duk kejap kat lab tingkat 3 sementara tunggu labmate dan technicion. Hurmmm... Sambil doakan moga-moga wife abang Ben selamat melahirkan... Ameen.

You Might Also Like

9 Comments

  1. amin..moga dipermudahkan isteri dia bersalin!

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum sunah...mudah2an selamat hendaknya...:)

    ReplyDelete
  3. mesti kelam kabut ye pagi tadi smpai leh tersilap amik kunci., hee


    amin.. mudah2 an.. ;)

    ReplyDelete
  4. laaa kira dah pernah dua kali tertinggal kunci dalam bilik.. skarang dah buat kunci pendua takut jadi lagi..huhuhu

    ReplyDelete
  5. penah gak jadi gini..tp tertinggal kunci dlm bilik..adeh tak pasan btol..huhu

    ReplyDelete
  6. Sudah, saba jela

    yeke nk bslin da

    waa tumpang takut

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com