Macam Manalah Agaknya... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Thursday, May 3, 2012

Macam Manalah Agaknya...



Bersyukurlah... Kerana kamu masih mampu mencurahkan idea dalam penulisan...

12 comments:

  1. sentiasa bersyukur dengan apa yg ada sekarang, nikmat ni mmg Allah bole bila2 masa jer nak tarik. terkilan klu de yg ada kebolehan, tp tak gunakan dengan cara yg baik.

    ReplyDelete
  2. Yu sedihnye bace

    ai pon sme cm hilal.


    Kne sedie dr skng hurmmm

    ReplyDelete
  3. yee. sy pun sentiasa bersyukur. hehehh

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, masih mampu berfikir mencari idea. InsyaAllah bila tidak ujub dan takkabur dengan permberian nikmatNya, malah sentiasa bersyukur Dia tidak akan tarik kembali nikmat tersebut

    ReplyDelete
  5. perkongsian rasa hati yg sgt menyentuh perasaan..

    ReplyDelete
  6. sebab itulah jgn takabbur jika kita punya kelebihan

    ReplyDelete
  7. Biar lah ikhlas, walaupun ke ikhlasan itu hak mutlak Allah swt untuk menentukannya...kita sekadar berusaha sedaya yang termampu...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum sunah...marilah kia sama2 bersyukur...:)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. masih ada idea utk menulis walaupun agak sibuk dan mungkin agak malas sedikit.. hehe..

    ReplyDelete
  10. =)

    apa yg pasti..
    apa yg dberi
    apa yg ditarik
    pasti baiknyaaa utk kita semata2..

    insyaAllah..

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad