Dah Ada Dua... Boleh Guna Raya Tahun Depan... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Friday, August 17, 2012

Dah Ada Dua... Boleh Guna Raya Tahun Depan...


Gulpppp!

Terkejut bila van poslaju sampai rumah. Tapi bila tengok kotak tu, da boleh agak dah ape yang sampai dan sape yang hantar. Tak terjangka pulak, sebab Along kata mungkin boleh sampai hanya lepas raya. Tiba-tiba baru je tadi, kotak ni da sampai dah...

Alhamdulillah... Rasa lega sikit dah...

Akhirnya da ada dua langsir sebab mak da beli langsir baru semalam... =.=

Langsir ni boleh guna raya tahun depan la ye, tak pun masa majlis sape-sape ke nanti kannnnn... Errr...

Thanks semua yang memberi kata-kata semangat... Sayang semua~ Selamat hari raya~


P/S: Mak tak balik rumah lagi, kang terkejut dia tengok...

8 comments:

  1. guna la dua2... langsir first raya pertama.. langsir kedua raya kedua...

    ReplyDelete
  2. tak pe..backup kan? hehehe, nanti lepas seminggu..tukar lagi langsir baru :)

    ReplyDelete
  3. Kan....utk majlis yang "itu" kee...kann's...lalala...haha

    ReplyDelete
  4. syukurrr. tumpang gembira......thanks bt sahabat sunah tu....

    ReplyDelete
  5. Haha ai tggu majlis tu

    mcmla nk dtg kn?

    ReplyDelete
  6. Slmt hri raya kak sunah !Minal aidin wal faizin. ^^

    ReplyDelete
  7. pos erk langsir tu...so pakai yang mana raya aritu..dr smnjung ke..xpe simpan utk "majlis" yer

    ReplyDelete
  8. Alhamdulilah sempat jugak smpi tue.. majlis tue nt saya nak kesana la boleh x? hihihi

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad