Dah Ada Dua... Boleh Guna Raya Tahun Depan...

August 17, 2012


Gulpppp!

Terkejut bila van poslaju sampai rumah. Tapi bila tengok kotak tu, da boleh agak dah ape yang sampai dan sape yang hantar. Tak terjangka pulak, sebab Along kata mungkin boleh sampai hanya lepas raya. Tiba-tiba baru je tadi, kotak ni da sampai dah...

Alhamdulillah... Rasa lega sikit dah...

Akhirnya da ada dua langsir sebab mak da beli langsir baru semalam... =.=

Langsir ni boleh guna raya tahun depan la ye, tak pun masa majlis sape-sape ke nanti kannnnn... Errr...

Thanks semua yang memberi kata-kata semangat... Sayang semua~ Selamat hari raya~


P/S: Mak tak balik rumah lagi, kang terkejut dia tengok...

You Might Also Like

8 Comments

  1. guna la dua2... langsir first raya pertama.. langsir kedua raya kedua...

    ReplyDelete
  2. tak pe..backup kan? hehehe, nanti lepas seminggu..tukar lagi langsir baru :)

    ReplyDelete
  3. Kan....utk majlis yang "itu" kee...kann's...lalala...haha

    ReplyDelete
  4. syukurrr. tumpang gembira......thanks bt sahabat sunah tu....

    ReplyDelete
  5. Haha ai tggu majlis tu

    mcmla nk dtg kn?

    ReplyDelete
  6. Slmt hri raya kak sunah !Minal aidin wal faizin. ^^

    ReplyDelete
  7. pos erk langsir tu...so pakai yang mana raya aritu..dr smnjung ke..xpe simpan utk "majlis" yer

    ReplyDelete
  8. Alhamdulilah sempat jugak smpi tue.. majlis tue nt saya nak kesana la boleh x? hihihi

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com