BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, September 2, 2012

Mulan Suka Pashmina Purple Ni... =.=

Siyes!

Budak Mulan ni suka giler dengan pashmina purple yang baruuuuuuu lagi ni haaa. Masa kita tengah bersiap-siap depan cermin, pusing belakang nak amek pashmina yang saja bentang atas karpet, tengok-tengok dia dah alahaiiiiii...........


Sedap bebenorrrr tido atas pashmina kita yeeeee~~~


Tengok tu, orang amek gambar curik pun tak sedarrr!


Siap pusing alih posisi pulak dahhhh!


Opps opssss!!! Dia dah sedar wehhh!


Mulan: Hahhh...tuan aku da nak keluar ke?


Mulan: Takmo bagi! Pura-pura tido balik.

Kekurangan kasih sayang agaknya si Mulan ni, tu yang pi baring atas pashmina... Takmo bagi tuan dia keluar... =.="


P/S: Best cite The Expandables 2... Worth watching... *Orang lain da lama tengok*

8 comments:

Fasihah Supian said...

hahaha comel lah mulan nieee!!!

Iffah Afeefah said...

knpe ade org tgk kate xbest?

lain org lain ctarasa kan

k ai kene bela mulan tuk yu ni

kasi kasih syg lebih errr

Suzie Yusof Mohamed said...

neh ngengada awak :p

Ismi Iman said...

iman xminat bela kucing tapi iman suke kucing...haiyo mulan nh suke purple ek...jom join ngn iman

teratai said...

oh...geramnya tengok spt montel kucing keluargaku pun gitu...manja2 kucing,he,he..

nazirulhazwan~ said...

mulan. mohon pelok:P

kiera'sakura said...

jgn bg kakak sunah tue mulan suruh dia pakai pashmina lain hahahaha :p

Shahada Fauzi said...

hahaha..nakalnye mulan..comei sangat!

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.