Mulan Suka Pashmina Purple Ni... =.=

September 02, 2012

Siyes!

Budak Mulan ni suka giler dengan pashmina purple yang baruuuuuuu lagi ni haaa. Masa kita tengah bersiap-siap depan cermin, pusing belakang nak amek pashmina yang saja bentang atas karpet, tengok-tengok dia dah alahaiiiiii...........


Sedap bebenorrrr tido atas pashmina kita yeeeee~~~


Tengok tu, orang amek gambar curik pun tak sedarrr!


Siap pusing alih posisi pulak dahhhh!


Opps opssss!!! Dia dah sedar wehhh!


Mulan: Hahhh...tuan aku da nak keluar ke?


Mulan: Takmo bagi! Pura-pura tido balik.

Kekurangan kasih sayang agaknya si Mulan ni, tu yang pi baring atas pashmina... Takmo bagi tuan dia keluar... =.="


P/S: Best cite The Expandables 2... Worth watching... *Orang lain da lama tengok*

You Might Also Like

8 Comments

  1. knpe ade org tgk kate xbest?

    lain org lain ctarasa kan

    k ai kene bela mulan tuk yu ni

    kasi kasih syg lebih errr

    ReplyDelete
  2. iman xminat bela kucing tapi iman suke kucing...haiyo mulan nh suke purple ek...jom join ngn iman

    ReplyDelete
  3. oh...geramnya tengok spt montel kucing keluargaku pun gitu...manja2 kucing,he,he..

    ReplyDelete
  4. jgn bg kakak sunah tue mulan suruh dia pakai pashmina lain hahahaha :p

    ReplyDelete
  5. hahaha..nakalnye mulan..comei sangat!

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com