Cari Tudung Labuh Bidang 60"? - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Tuesday, December 25, 2012

Cari Tudung Labuh Bidang 60"?


Sebelum ni da pernah jual tudung labuh dari Mesir saiz 60" tu. Cepat betul habis!

Kali ni, tudung labuh bidang 60" datang lagi dengan lebih banyak pilihan warna yang cukup menarik bagi saya.

Fabrik tudung ni agak lembut, tetapi berat dan jatuh bila dipakai (tak mudah terbang, jadi tak senang tersingkap, insya'Allah aurat akan terpelihara). Corak petak-petak tudung ni ringkas dan sesuai untuk dipadankan dengan mana-mana busana atau baju yang kamu pakai~ Serius, saya sendiri cukup berpuas hati dengan tudung ni! Alhamdulillah~ ^_^

Tudung Mesir bidang 60" untuk dijual

Kamu-kamu yang tengah baca ni, ada nak cari tudung labuh macam ni? Atau ada kawan-kawan yang nak tudung labuh? Mungkin ada yang nak hadiahkan kat kawan-kawan jugak? Meh jenguk kat Facebook saya untuk tengok sendiri betapa cantiknya tudung Mesir ni~ ;)

Klik SINI untuk pilih warna kegemaran kamu kayyy~

8 comments:

  1. tudung msr means dri mesir ke? hihi..cntik

    ReplyDelete
  2. @nabila azmi

    aha...dari Mesir..baru sampai Jumaat lepas... :)

    ReplyDelete
  3. wah tang berat n tak terbang angin tu ai ske

    ReplyDelete
  4. waa, bilala kita nk pkai tdung selabuh ni ek

    ReplyDelete
  5. harap2 boleh jadi trend di kalangan gadis gadis utk pakai tudung labuh ni

    ReplyDelete
  6. x boleh msuk ke fb page pon..^_^

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad