Cari Tudung Labuh Bidang 60"?

December 25, 2012


Sebelum ni da pernah jual tudung labuh dari Mesir saiz 60" tu. Cepat betul habis!

Kali ni, tudung labuh bidang 60" datang lagi dengan lebih banyak pilihan warna yang cukup menarik bagi saya.

Fabrik tudung ni agak lembut, tetapi berat dan jatuh bila dipakai (tak mudah terbang, jadi tak senang tersingkap, insya'Allah aurat akan terpelihara). Corak petak-petak tudung ni ringkas dan sesuai untuk dipadankan dengan mana-mana busana atau baju yang kamu pakai~ Serius, saya sendiri cukup berpuas hati dengan tudung ni! Alhamdulillah~ ^_^

Tudung Mesir bidang 60" untuk dijual

Kamu-kamu yang tengah baca ni, ada nak cari tudung labuh macam ni? Atau ada kawan-kawan yang nak tudung labuh? Mungkin ada yang nak hadiahkan kat kawan-kawan jugak? Meh jenguk kat Facebook saya untuk tengok sendiri betapa cantiknya tudung Mesir ni~ ;)

Klik SINI untuk pilih warna kegemaran kamu kayyy~

You Might Also Like

8 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com