BLOG ENCIK SUAMI

Monday, January 30, 2012

Kenapa Timah Contact Lelaki Tu Lagi?

Saya tak tahu kenapa Timah try contact lelaki tu lagi.

Tapi saya bersyukur sebab semuanya berhenti sampai situ aje. Moga Timah boleh lupakan lelaki tu. Harapnya lelaki tu pun melupakan Timah, tak cuba mencari Timah lagi sampai ke rumah. Risau kalau ada dendam dalam hati dia yang buat dia kejar Timah sampai lubang cacing. Naudzubillah.

Sama-sama kita doakan supaya dari kisah tu ada yang amek iktibar dan pengajaran, tak kira lah yang membaca dan mentafsir mahupun diri Timah sendiri. Moga Allah lindungi dia dalam perjalanan hidup dia lepas ni. Doa yang sama juga untuk diri kita semua.

Kita pun ada perjalanan hidup kita. Yang masih terlalu panjang. Eh, betul ke panjang? Itu kita sama-sama tak pasti. Mungkin esok lusa atau bila-bila masa dari sekarang, kita dijemput kembali. Hingga masa tu tiba, teruskan berdoa agar Allah selalu menjaga kita.

Jiji kata...

Sebab kadang-kadang kita malas berdoa...


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.