BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, April 18, 2012

TOLONG Jangan Ganggu! V 1.0

Saya tahu kamu da baca entri ni.

Maaf kalau kamu terasa walaupun saya tak letak nama sesiapa dalam entri sebelum ni.

Apepun, saya mohon maaf kalau apa yang saya taip sebelum ni buat kamu terasa tempiasnya sekali. Saya tak berniat untuk bermusuh dengan sesiapa, jauh sekali macam apa yang kamu sebut-sebut tu.

Kalau betul kamu faham maksud ukhuwah, bukan begitu caranya.

Maaf kalau teguran saya tak pernah dapat buat kamu berfikir jauh.

Sekali lagi saya minta maaf kalau saya tersilap berkata. Apepun, memang itulah hakikatnya, sahabat saya tak senang dengan soalan-soalan kamu tentang hal peribadi saya. Harap kamu ambil perhatian tentang tu.

Saya juga mendoakan kamu dan sahabat-sahabat yang lain sentiasa.

Maaf sekali lagi.

Dan terima kasih kerana menyebut nama saya.


Wordless Wednesday #55 : Senyuman Yang Dirindui


"Kerana sesungguhnya bersama kesulitan itu ada kemudahan, sesungguhnya bersama kesulitan itu ada kemudahan."
[al-Insyirah: 5-6]

"Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya."
[al-Baqarah: 286]


P/S: Semakin kita mahu mendekati DIA, semakin kuat kita akan diuji. Maka, bertabahlah wahai jiwa-jiwa yang diuji, ingat ALLAH selalu, hati akan menjadi tenang...insya'Allah.


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (21) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.