BLOG ENCIK SUAMI

Monday, May 14, 2012

Tadi Jumpa Doktor Nurul Lagi...

Ramainya orang kat Pusat Kesihatan UTM pagi ni tadi. Masuk-masuk je tengok penuh kerusi. Lepas register untuk amek nombor, tunggu kat depan kaunter amek ubat. Ada kerusi gak kat situ.

Masa duduk-duduk tu terfikir, nak jumpa Dr. Nurul lah kalau dia ada. Jeling-jeling nama kat pintu-pintu bilik doktor, ada nama Dr. Nurul. So, gi kaunter balik, mintak assignkan dengan Dr. Nurul. Lama jugak menunggu giliran sampai tersengguk-sengguk menunggu sengsorang diri.

"Ding dong!"

Hah! Tu nombor saya. Terus bangun, masuk bilik Dr. Nurul.

Lepas tuuuu.... Tettt!

Rahsia kerajaan Malaysia. Hahaha~

Doakan saya cepat sembuh!

Kbai~


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (21) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.