BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, July 15, 2012

Buat Benda Gila

Beberapa hari ni rasa macam gila.

Bukan, bukan saya gila. Tapi buat benda yang paling gila dalam hidup. Pertamanya, pergi kenduri orang hebat yang tak bagi kita kad jemputan pun. Just kawan gitau nak gi kenduri dia melalui inbox FB kat pengantin. Pengantin kata, kad jemputan da habis, datang je la, sambil bagi alamat rumah. Bila da sampai harinya, iaitu semalam, maka kami pun menebalkan muka datang ke kenduri.

Semua muka tak dikenali. =.=

Bila jumpa pengantin, pengantin da lupa da dia inbox dengan sape, tapi dia kata "takpelah...da makan da?" =.= Bila bersalaman dengan isteri dia, muka isteri dia yang sangat blurr tu tak dapat saya lupakan sampai sekarang... =.=

Kedua, agak mendebarkan. Bawak kereta orang lain buat pertama kalinya setelah ada kereta sendiri. Bawak  naik highway pulak tu (buat pertama kalinya), dari Sedenak ke Skudai. Dalam hujan yang sangat lebat. Dan pemilik sebenar kenderaan tidur di kerusi co-pilot. =.=

Alhamdulillah. Allah masih pelihara.

Belajar dari pengalaman kan?

Terima kasih semua.


P/S: Tak lama lagi Ramadhan... Rindu...


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.