BLOG ENCIK SUAMI

Wednesday, August 22, 2012

Masih Ingat Lagi... Setahun Yang Lepas...

Saya masih ingat lagi.

Entah rakan-rakan blogger yang sezaman dengan saya, masih ingat lagi atau tak. Setahun yang lepas, pada masa-masa macam ni lah, seorang demi seorang blogger mula menyepikan diri. Satu persatu blog mula menjadi sawang. Erk!

Hehehe...

Sebelum Syawal, sepanjang Ramadhan, masing-masing rajin menghapdet blog dengan perkongsian ilmu, alhamdulillah. Bila da raya, semua mula sibuk beramah-mesra dengan saudara mara dan sahabat handai. Masa untuk blog dah semakin kurang. Yang membaca entri sepanjang hari raya pun sama kurangnya. Sebab tu, kalau buat entri pada hari raya, kurang sikit pembacanya. Orang kata laaaa~~~

Bila semua da habis cuti raya dan kembali bekerja, semangat menghapdet blog tu da merundum jatuh. Entah nape, semua kengkawan blog pun mengalami penyakit berjangkit tersebut. Aktiviti 'tak menghapdet blog di hari raya' terbawa-bawa sampai selepas raya. Maka, jadilah blog bersawang seperti yang disebut di atas. Err...

Macam tu lah sejarahnyeeee~~~

Tapi ada jugak kengkawan blog yang masih rajin menghapdet sampai skang ni... Tahniah untuk diorang yang komited dengan blog. Yang da kurang tu, mungkin ada komitmen masing-masing yang lebih penting kan~ Kalau da malas pun, nak buat macam mana. Hehehe...

Ok ok...nak tunggu kengkawan datang ke rumah lak~

Selamat hari raya~ Maaf zahir batin~


P/S: Setahun yang lepas juga.......



Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.