BLOG ENCIK SUAMI

Friday, November 2, 2012

Haruskah Terus Ditanggung Rasa Ini...


Memang pedih.

Apatah lagi kalau dibiarkan lama-lama.

Entah siapa saja yang boleh bertahan, tanpa berbuat apa-apa. Sakit dan perit yang ditanggung hingga kadang-kadang menitiskan air mata. Hanya dia yang merasa, kerana hanya dia yang memikul, sedangkan yang lain hanya melihat tanpa duduk di dalam jalan cerita.

Walau beberapa kali berusaha untuk keluar dari belenggu yang menjerut rasa, akhirnya tetap juga terpaksa kembali. Sakit dan pedih ditanggung sendiri. Terus bertahan dari hari ke hari, tidak langsung meminta untuk simpati.

Bukan tidak ada yang sudi memberi dan menawarkan diri untuk berkongsi. Boleh saja dihitung dengan jari berapa banyak yang cuba mendekati, tapi terus bertemu titik henti. Maaf, kerana diri tidak mahu bergantung harap pada yang tidak pasti.

Namun sampai bila harus menanggung semua rasa sakit ini?


Rasa pedih.


Perit.


Kering.


Kontang.


Penat dan lesu.


Sebelum menjadi lebih teruk, apa kata kita pakai Eye Mo dulu?


Bagi lembap sikit mata tu sebelum meneruskan kerja-kerja depan laptop dalam lab yang ber'air-cond'.

Ok?


P/S: Ini iklan Eye Mo semata-mata. =.="


Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.