3 Jam Perjalanan

February 23, 2013

Adehhhh.

Ramai yang ingat Mohon Halal tu susulan entry adik Jiji. Eh, tak ramai mana pun, ada la beberapa orang. Saya sendiri pun masa mula-mula publish, baru perasan tajuk dia lebih kurang ngan entry Jiji yang halal bagiku. Masa buat tajuk tu, tak teringat pulak. Padahal, saya la yang paling awal komen entry tu. :p

Takde kaitan ok, entry kami tu. Kalo ada pun, mungkin instinct sorang kakak Jepun yang comel dengan adik Samurai yang ermmm...tak berapa nak comel. Eh!

Apepun, alhamdulillah saya dah sampai KL pagi tadi. Bertolak dari Skudai dalam 7.50 pagi. Lepas Subuh la sangat kannn? Last-last kemas tu kemas ni, potong-potong kek, tiom-tiom anak Mulan dengan mak diorang, lambat jugak siapnya. Highway lengang. Tak jammed langsung. Pukul 10.50 saya sampai kat kolej kediaman adik. 3 jam perjalanan.

Sempat jumpa dengan kesayangan-kesayangan saya walaupun sekejap aje. Tapi banyak benda yang kitorang borak sama-sama. Hihi. Dan disebabkan mereka-mereka ni orang yang baru berkahwin, banyak lah yang diorang bagi pesanan kat saya dan adik saya yang masih belum kahwin ni. =.="

Ok, malam ni berehat kejap di Kem Perdana Sungai Besi. Esok balik ke kampung halaman kat oversea! Doakan selamat sampai!


P/S: Da rindu ngan Mulan dan anak-anak. Gambar dalam kamera je pengubatnya.

You Might Also Like

5 Comments

  1. semoga selamat perjalanan nya...:)

    ReplyDelete
  2. jiji adik samurai?

    jiji ko ade rupa samurai upenye ekkk? hahahaha

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah sunah dah selamat sampai kl..

    ReplyDelete
  4. wahhhh nak balik dah. semoga selamat sampai kak :D

    *ayokkkk nanti mulan dengan anak2 dia mesti demam rindukan akak

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com