Thursday, February 21, 2013

Hiro Bertukar Jadi Jamie

Rasa damai je tengok Mulan susukan anak-anak dia... :')

Hahaha.

Semalam, balik kerja ada banyak masa sikit untuk tengok Mulan dan anak-anak. So, dengan kesempatan yang ada tu, belek-belek sendiri anak-anak Mulan. Eh, dua yang last tu betina rupanya. So, anak-anak Mulan seekor jantan, dua ekor betina lah. Bukannya 2 jantan, seekor betina macam yang housemate cakap.

Alahai. Dia salah sebut agaknya.

Masa ni bawak kotak ke dapur, doktor cakap kalo jemur, kitten lagi cepat membesar

Jadinya, yang bongsu ekor pendek tu bertukar nama daripada Hiro kepada Jamie. Kikiki. Jamie, sebab ambik nama timangan kawan yang sama-sama jumpa Mulan masa mula-mula bawak dia balik rumah dulu. Hehe. Dia lah yang bawak saya dan Mulan naik kereta sampai ke rumah. So, bagi nama Jamie kat anak Mulan lak bagi mengenang bantuan dia. :)

Berebut nak tunjuk muka sape paling comel... >_<

Kookie, Dora dan Jamie...

Tak sabar nak tengok diorang membesar. :)


P/S: Maafla Mitzushima Hiro... Tak dapat nak letak nama awak kat baby kucing saya... =.="

7 comments:
Write Comments
  1. hahaha...nasib baik bunda sunah pandai tengok jantan betina nya..

    akak pun x sabar nak tgok wajah baby2 mulan tu

    ReplyDelete
  2. suma kaler sepesen kan kak ikut mak diorang hihihi

    ReplyDelete
  3. malam2 anak dia meragam tak??bagi mulan makan banyak2..kesian dia nak susukan anak lagi..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com