Orang Sarawak Cantik

February 18, 2013


Kah kah kah!

Tergelak besar saya duk kat kedai Benang Hijau ni bila terbaca salah satu keyword kat Histats. Macam mana pulak boleh jatuh keyword ni kat blog picisan saya ni. Rasanya tak ada pun saya buat entri ciri-ciri orang Sarawak. :p

Nasib baik ada link yang boleh kita tengok entri mana yang kena tu. Kikiki.

Bila saya klik link tu, rupa-rupanya entri NI haa. Ada frasa "orang Sarawak" dalam entri tu dengan ada perkataan "cantik" sekali. Hahaha. Laaa... Sebab tu ke?

Tapi, orang Sarawak memang cantik kan? Kan? Kan?

Lalalalala~

You Might Also Like

14 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com