Monday, February 18, 2013

Orang Sarawak Cantik


Kah kah kah!

Tergelak besar saya duk kat kedai Benang Hijau ni bila terbaca salah satu keyword kat Histats. Macam mana pulak boleh jatuh keyword ni kat blog picisan saya ni. Rasanya tak ada pun saya buat entri ciri-ciri orang Sarawak. :p

Nasib baik ada link yang boleh kita tengok entri mana yang kena tu. Kikiki.

Bila saya klik link tu, rupa-rupanya entri NI haa. Ada frasa "orang Sarawak" dalam entri tu dengan ada perkataan "cantik" sekali. Hahaha. Laaa... Sebab tu ke?

Tapi, orang Sarawak memang cantik kan? Kan? Kan?

Lalalalala~

14 comments:
Write Comments
  1. hahaha.....golek2 jak mek tetak kak...cantik3... ^^

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum sunah...seronoknyakan...:)

    ReplyDelete
  3. Sunah antara wanita Sarwak tercantik akak pernah jumpa...

    ReplyDelete
  4. Orang Sarawak memang cantik. termasuk Sunah :)

    ReplyDelete
  5. orang sabah sarawak biasanya kulit mereka cantik. :)

    ReplyDelete
  6. ye mmg org srawak cantik...terutama awak la..

    ReplyDelete
  7. orang perak lagi cantik..
    (komen tak nak kalah)

    heheheheh

    ReplyDelete
  8. Kek lapis Sarawak mmg cantik...ehh kek ke perempuan eks?..hahaha

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com